سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان سودایران

در سایت سودایران می توانید به صورت رایگان اگهی و تبلیغات اینترنتی ثبت کنید و سود کسب و کار خودتان را افزایش دهید.

سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان سودایران

در سایت سودایران می توانید به صورت رایگان اگهی و تبلیغات اینترنتی ثبت کنید و سود کسب و کار خودتان را افزایش دهید.

سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان سودایران

سایت سودایران www.soodiran.com یکی از بهترین سایتهای آگهی و تبلیغات ایران است که امکانات زیادی برای معرفی کسب و کارها و تبلیغات کالا و خدمات دارد. با درج تبلیغات در سودایران می توانید تعداد مشتریان و درآمد کار خودتان را افزایش دهید.

۱۲ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید آگهی و تبلیغات اینترنتی موفق داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید. از عوامل مهم برای موفقیت در تبلیغات و آگهی اینترنتی این است که تبلیغات خودتان را در یک سایت پربازدید و معتبر ثبت نمائید. از قدیمی ترین سایتهای تبلیغات اینترنتی می توان به سایتهای ایستگاه و ایران تجارت اشاره کرد. وب سایت سودایران هم یکی از سایتهای پربازدید و معتبر تبلیغاتی است که برای درج تبلیغات اینترنتی پربیننده می تواند کاملا مفید باشد. با درج آگهی و تبلیغات در این وب سایت می توانید هر جای ایران که هستید کسب و کار خودتان را معرفی کرده و کالا و خدمات خودتان را به فروش برسانید. در تبلیغات اینترنتی یکی از مهمترین پارامترها برای موفقیت در تبلیغ و افزایش فروش همین ثبت تبلیغ در سایت پربازدید است. اگر آگهی شما در یک سایت غیر معتبر یا با بازدید کم ثبت شود، به هر میزان هم تبلیغ خودتان را خوب بنویسید باز هم فایده زیادی ندارد و مشتریان و یا متقاضیان کالا و خدمات شما آگهی شما را نخواهند دید.


دانلود رایگان کتاب تبلیغات اینترنتی موفق و پرفروش

در کتاب ارائه شده در زمینه چگونگی ثبت تبلیغات موفق و پرفروش در اینترنت، نحوه نوشتن عنوان و متن آگهی به گونه ای که هم از نظر کاربران و هم از نظر گوگل مناسب باشد، روشهای نوشتن تبلیغات موفق و با فروش بالا، چگونگی جذب مشتری بیشتر از طریق تبلیغات اینترنتی و .... ارائه شده است. با مطالعه کتاب مزبور برای همیشه آگهی های خودتان را بهتر از قبل خواهید نوشت و در تبلیغات اینترنتی و جذب مشتری های بیشتر از طریق اینترنت موفق تر عمل خواهید کرد. تعدادی از سرفصل های کتاب به صورت زیر است.

تعیین کننده ترین عامل یک تبلیغ موفق کدام است؟

نحوه نوشتن متن تبلیغات برای آگهی موثر و موفق

بهترین راه، روش و شیوه های تبلیغات در ایران

شیوه‌های کم‌هزینه برای تبلیغات

چرا تبلیغات اینترنتی و ثبت اگهی در اینترنت ؟

مهمترین نکات برای ثبت تبلیغات اینترنتی موفق و موثر

درج تبلیغات موفق و پربازدید رایگان از نظر گوگل


.....


در نهایت باید آگهی خودتان را خوب و اثر بخش بنویسید. در مرحله اول باید عنوان مناسبی برای آگهی انتخاب نمائید. از بین آگهی های مخنلف وقتی که کاربر آگهی شما را می بیند باید متوجه شود که آگهی و تبلیغ شما در چه زمینه ای است. از انتخاب عنوانهای کلی و گنگ اجتناب کنید. علاوه براین آگهی شما باید عنوان جذابی هم داشته باشد. به این معنی که از بین آگهی های مشابه با آگهی شما، کاربر باید ترجیح دهد بر روی آگهی شما کلیک کند. متن آگهی را هم باید قانع کننده و خوب بنویسید. در متن آگهی مزایای کالا و خدمات خودتان را بنویسید. بنویسید که مشتری احتمالی شما با خرید کالا و یا خدمات شما چه مزایایی را دریافت می کند و چه خدمات پس از فروش و ضمانتهایی برای آن وجود دارد. در متن آگهی توضیحات کاملی ارائه دهید و از محصول یا لوازم فروشی خودتان عکسهای مناسبی هم قرار دهید.


1- آگهی خودتان را در یک سایت معتبر و پربازدید تبلیغات اینترنتی ثبت نمائید. سایت سودایران گزینه مناسبی برای ثبت تبلیغات اینترنتی است. برای ثبت آگهی در این وب سایت بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان در بالای همین صفحه کلیک کنید.

2- عنوان مناسبی برای آگهی و تبلیغات خودتان انتخاب کنید. عنوان آگهی باید جذاب باشد و کلمات کلیدی مهم در ان به کار رفته باشد. عنوان آگهی باید خلاصه ای از متن تبلیغات باشد. عنوان آگهی باید واضح باشد و کاربر را ترغیب کند بر روی آن کلیک نماید.

3- متن آگهی باید قانع کننده و کامل باشد. در متن آگهی مزیتهایی که کالا و خدمات شما دارد و فوایدی که به مشتری می رساند را ارائه کنید. در متن آگهی اطلاعات تماس کامل ارائه دهید. متن اگهی حداقل 250 کلمه باشد. بهتر است متن آگهی غیرتکراری باشد.

4- برای تبلیغات خودتان تصویر خوب و مناسبی انتخاب نمائید. چون تصویر آگهی در کنار عنوان آگهی نخستین چیزی است که کاربر می بیند، اگر خوب و مناسب و البته جذاب انتخاب شده باشد باعث کلیک بیشتر بر روی آگهی و تبلیغات شما خواهد شد.

5- برای آگهی و تبلیغات خودتان گروه و زیر گروه مناسب را انتخاب نمائید. آگهی خودتان را هر قد خوب هم بنویسید اگر در گروه بندی مناسبی قرار نگیرد بازدهی نخواهد داشت. حین ثبت تبلیغ شهر و استان مناسبی را هم انتخاب نمائید.


6- عنوان آگهی خودتان را جذاب بنویسید. از کلمات تضمینی، ارزان، رایگان، قیمت مناسب و .... در عنوان آگهی استفاده نمائید.

7- عنوان آگهی را به گونه ای بنویسید که در بین 20 آگهی که زمینه کاری آنها مشابه تبلیغ شماست، کاربر ترجیح دهد بر روی تبلیغ شما کلیک کند.

8- در عنوان آگهی مهمترین کلمات کلیدی را ارائه کنید. مثلا اگر در تبریز قصد فروش آپارتمان دارید، کلمات "تبریز" و "آپارتمان" باید در عنوان آگهی باشد.

9- از انتخاب عنوانهای کلی برای آگهی خودداری نمائید. مثلا عنوان "فروش فوری" مناسب نیست. کاربر بر روی تبلیغ شما کلیک نمی کند.

10- حتی یک محصول را با عنوانهای مختلفی می توانید تبلیغ کنید و برای همان یک محصول آگهی های متعددی با متن متفاوت ثبت نمائید.


حتما بخوانید: بهترین روش های تبلیغات برای جذب مشتری

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

بهترین سایتهای تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی و آموزش در این بخش معرفی می شود. اگر مدرس هستید و برای جذب شاگرد قصد دارید در یک سایت خوب و پربازدید تبلیغات ثبت نمائید .... اگر آموزشگاه و موسسه تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان، مشهد، تبریز، رشت، سنندج و یا هر جای ایران دارید .... اگر در قالب گروه آموزشی به کار تدریس مشغول هستید .... اگر می خواهید در ترم حاضر به نسبت ترمهای قبل در تعداد شاگردها و درامد خودتان از تدریس خصوصی تحول ایجاد کنید .... در هر صورت، درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی به صورت رایگان یا ویژه در سایتهایی که در ادامه معرفی می گردد می تواند کاملا مفید باشد.

1- سایت ایران مدرس: به جرات می توان گفت، ایران مدرس www.IranModares.com بهترین سایت برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی است. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایتی است که در زمینه آگهی تدریس خصوصی فعالیت دارد و تا پاییز 96 بیش از 17000 مدرس از کل ایران تبلیغات تدریس خودشان را در ان ثبت نموده اند. مزیت ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس این است که در این وب سایت فقط اگهی های مرتبط با تدریس ثبت می گردد و بنابراین درج تبلیغ در آن بازدهی بالایی دارد. ایران مدرس از نظر گوگل بهینه است و بیش از 10000 جزوه آموزشی، جزوه کنکور، نمونه سوال امتحانی، مقالات آموزشی، حل تمرین و حل المسائل و .... در آن ثبت شده است و آگهی های تدریس ویژه در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد. برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی فرصت درج آگهی در ایران مدرس را از دست ندهید.

iranmodares

2- سایت تدریس ریاضی: اگر می خواهید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی فعالیت داشته باشید و یا آموزشگاه تدریس خصوصی و یا گروه اموزشی در زمینه تدریس ریاضی دارید، سایت www.tadris-riazi.com بهترین گزینه برای ثبت اگهی و تبلیغات شما است. سایت تدریس ریاضی به صورت تخصصی در زمینه اگهی و تبلیغات اموزش و تدریس ریاضی فعالیت دارد. بنابراین تمامی بازدید کنندگان از این وب سایت افرادی هستند که در زمینه اموزش ریاضی نیازمند ارائه خدمات می باشند. با ثبت تبلیغ تدریس ریاضی در این وب سایت، آگهی شما در معرض دید افرادی قرار می گیرد که از طریق موتورهای جستجو و از جمله گوگل در جستجوی پیدا کردن مدرس ریاضی و یا آموزشگاه تدریس ریاضی بوده اند.

3- سایت سودایران: وب سایت سودایران www.soodiran.com در راستای درج آگهی رایگان در اینترنت و ثبت تبلیغات رایگان ایجاد شده است. در این وب سایت به تعداد نامحدود می توانید تبلیغات اینترنتی رایگان ثبت کنید. با عضو شدن در وب سایت سودایران می توانید آگهی رایگان اینترنتی درج نموده و با ثبت تبلیغات اینترنتی در آن، کسب و کار خود را بهبود ببخشید. بازاریابی و تبلیغات در اینترنت می تواند منجر به افزایش درآمد شما گردد. یکی از مزیتهای دیگر سودایران به عنوان یک سایت آگهی، درج آگهی و تبلیغات شما به منظور افزایش فروش کالا و خدمات میباشد. در این وب سایت هم یک بخش تخصصی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی در نظر گرفته شده است (http://teaching.soodiran.com/). ثبت تبلیغات تدریس در این وب سایت هم بازدهی بالایی دارد و برای جذب شاگرد می تواند کاملا موثر و خوب باشد.


4- سایت ایستگاه برق: سایت ایستگاه برق در زمینه آگهی و تبلیغات برق صنعتی، تجهیزات صنعت برق، خدمات برق رسانی و .... فعالیت دارد. در این وب سایت یک بخش برای ثبت تبلیغات در زمینه تدریس خصوصی دروس مهندسی برق، نرم افزارهای برق، تدریس برق صنعتی و .... در نظر گرفته شده است. اگر در زمینه آموزش و تدریس برق و برق صنعتی و دروس مهندسی برق فعالیت دارید سایت ایستگاه برق، علاوه بر سایتهای بالا، می تواند گزینه خوبی برای درج تبلیغات شما باشد. آدرس سایت ایستگاه برق به صورت http://www.istgahebargh.com/ است. حین ثبت آگهی در زمینه تدریس خصوصی برق در این سایت زیر گروه تدریس برق و مهندسی برق را انتخاب نمائید.

5- سایت ایران کنکور: اگر در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کنکور، مشاوره کنکور و انتخاب رشته و .... فعالیت دارید سایت ایران کنکور www.IranKonkur.com  گزینه بسیار خوبی برای ثبت آگهی و تبلیغات شما است. ایران کنکور به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات کنکور و تدریس کنکور و .... فعالیت دارد و به این دلیل در این زمینه کاملا بهینه است. همانطور که می دانید تدریس خصوصی در زمینه دروس کنکوری درآمد بالاییدارد و با ثبت تبلیغات در ایران کنکور می توانید در این زمینه شاگرد جذب کنید.

اگر در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارید، با ثبت آگهی در سایتهای معرفی شده به راحتی شاگرد جذب کنید. درج آگهی تدریس در سایتهای ذکر شده کاملا رایگان است ولی در همه ی آنها امکان ثبت کردن آگهی ویژه و افزایش بازدهی تبلیغات شما وجود دارد. سایتهای معرفی شده تعدادی از بهترین سایتهای تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی و آموزش ایران هستند.


  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

چگونه با تبلیغات اینترنتی درآمد خودمان را افزایش دهیم؟ - در این بخش به این سوال پاسخ داده خواهد شد.

بحث بسیار مهمی که باید مد نظر داشته باشید این است که از ثبت آگهی و تبلیغات تکراری اجتناب نمائید. آگهی هایی که کپی می کنید برای شما فایده ای ندارد. چون موتورهای جستجو برای مطالب تکراری که در اینترنت منتشر می شود ارزش چندانی قائل نبوده و در نتایج خودشان این مطالب تکراری را نمایش نخواهند داد.  اگر حتی بیش از یک محصول ندارید و یا خدمات شما در یک زمینه خاص است. همان آگهی خودتان را با یک جمله بنید متفاوت و از اول بنویسید و آن را ثبت نمائید. عنوان متفاوتی برای تبلیغ خودتان انتخاب کنید. در نوشتن آگهی و تبلیغات خلاقیت به خرج دهید.
نکته مثبت دیگری که در رابطه با آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان وجود دارد این است که همانطور که از اسم آن مشخص است، هیچ هزینه ای برای شما در بر ندارد. ثبت اگهی در اینترنت کاملا رایگان است. فقط باید همت و اراده کنید و روزانه 15 دقیقه وقت بذارید و آگهی درج کنید. هر روز می توانید یکی از کالاهای خودتان را در این وب سایت معرفی کنید. هر روز یک آگهی جدید بنویسید. در حد یک یا دو پاراگراف کفایت می کند. بیشتر هم بنویسید و توضیح دهید بهتر است. چرا که مشتریان شما بهتر متقاعد می شوند که با شما تماس بگیرند. از کپی کردن آگهی ها حذر کنید. آگهی های تکراری از نظر گوگل اسپم به حساب می آید. هر چند که ثبت آگهی در سودایران رایگان است، ولی در صورتیکه تمایل داشته باشید می توانید با پرداخت مبلغ مناسبی آگهی خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید.
آگهی و تبلیغات اینترنتی امکانات بسایر زیادی به شما می دهد تا درآمدتان را افزایش دهید. به عنوان مثال تعداد آگهی هایی که می توانید درج کنید نامحدود است و همانطور که گفته شد آن هم به صورت کاملا رایگان. تبلیغات شما در روزنامه و مجله محدودیت تعداد کاراکتر و محدودیت تعداد عکس دارد. در سایت سودایران برای هر آگهی 10 عکس می توانید ثبت نمائید. در ضمن تعداد آگهی هایی که ثبت می کنید هم نامحدود است. برای هر آگهی هم هر مقدار که می خواهید می توانید توضیح ارائه دهید. هیچ محدودیتی در کار نیست. حتی پیشنهاد می شود به یک یا چند آگهی اکتفا نکنید. هر روز 10 دقیقه تا یک ربع وقت بذارید و یک آگهی جدید با عنوان و متن متفاوت درج کنید. هر چه تعداد آگهی های شما بیشتر باشد، تعداد بازدید آنها و در نتیجه زنگ خورهای شما بیشتر می شود. در نتیجه درامد شما بیشتر و بیشتر خواهد شد.
آگهی و تبلیغات اینترنتی امکانات بسایر زیادی به شما می دهد تا درآمدتان را افزایش دهید. به عنوان مثال تعداد آگهی هایی که می توانید درج کنید نامحدود است و همانطور که گفته شد آن هم به صورت کاملا رایگان. تبلیغات شما در روزنامه و مجله محدودیت تعداد کاراکتر و محدودیت تعداد عکس دارد. در سایت سودایران (همین سایت) برای هر آگهی 10 عکس می توانید ثبت نمائید. در ضمن تعداد آگهی هایی که ثبت می کنید هم نامحدود است. برای هر آگهی هم هر مقدار که می خواهید می توانید توضیح ارائه دهید. هیچ محدودیتی در کار نیست. حتی پیشنهاد می شود به یک یا چند آگهی اکتفا نکنید. هر روز 10 دقیقه تا یک ربع وقت بذارید و یک آگهی جدید با عنوان و متن متفاوت درج کنید. هر چه تعداد آگهی های شما بیشتر باشد، تعداد بازدید آنها و در نتیجه زنگ خورهای شما بیشتر می شود. در نتیجه درامد شما بیشتر و بیشتر خواهد شد.
تبلیغات در اینترنت پوشش بسیار گسترده ای دارد. حتی اگر می خواهید کالا و خدمات خودتان را در کشورهای خارجی به فروش برسانید و مشتریان شما در ایران نیستند نیز این نوع تبلیغات جواب می دهد. اگر ساکن تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران هستید هم می توانید کالا و خدمات خودتان را در هر جای کشور به فروش برسانید. به محض اینکه آگهی شما تایید شود تمام افراد کشور و تمامی افراد روی کره زمین قادر به مشاهده آگهی شما بوده و می توانند یکی از مشتریان شما باشند. تبلیغات در اینترنت با سرعت بالایی انجام می گیرد. شما در روزنامه یا مجله آگهی بدهید حداقل یک روز کاری وقت لازم دارد تا تبلیغ شما منتشر گردد. تبلیغات شما در اینترنت حداکثر طی دو یا سه ساعت تایید شده و منتشر خواهد شد. برای افرادی که در کار املاک فعالیت دارند این سرعت بسیار مهم است. چون اگر فایل خودشان را زود به فروش نرسانند ممکن است یک مشاور املاک دیگر این کار را انجام داده و پورسانت را دریافت کند. برای بسیاری از مشاغل دیگر هم سرعت در انتشار اگهی و تبلیغ ممکن است مهم باشد و این امر تنها با تبلیغات اینترنتی مقدور است.
سایت سودایران:
1- بازدید بالایی دارد. بازدید سودایران در روزهای عادی هفته به بیش از 15000 بازدید در روز هم می رسد. این بازدید بر مبنای شمارشگر وبگذر است و مانند بسیاری از سایتهای آگهی، بازدیدی نیست که توسط خود مدیریت سایت نشان داده شده باشد و مطمئن و صحیح است.
2- از نظر گوگل بهینه است. همانطور که می دانید در حال حاضر بسیاری از کاربران اینترنت کالا و خدمات خودشان را از طریق موتور جستجوی گوگل پیدا می کنند. با درج تبلیغات در سودایران، آگهی شما پس از چند ساعت در نتایج جستجوی گوگل قرار گرفته و کاربران اینترنت به آن دسترسی خواهند داشت.
3- گروه بندی کاملا متنوعی دارد و در هر زمینه ای می توانید آگهی خودتان را در آن درج کنید.
4- درج آگهی در آن رایگان است. همانطور که گفته شد، برای ثبت آگهی در این سایت و افزایش فروش و درامد خودتان از طریق آن، هزینه ای پرداخت نخواهید کرد. فقط باید کمی وقت بذارید و اگهی خودتان را درج کنید. توصیه می شود که تنها به یک آگهی هم اکتفا نکنید و آگهی های مختلفی درج نمائید.

تبلیغات در اینترنت و ثبت آگهی اینترنتی برای رونق کسب و کار شما می تواند بسیار موثر و تاثیر گذار باشد. تبلیغات اینترنتی به صورت 24 ساعته در معرض دید مشتریان کالا و خدمات شما است. مانند تبلیغات تراکت و روزنامه نیست که همان روز موثر باشد. تبلیغات شما در اینترنت روز و شب برای جذب مشتری شما کار می کند. تبلیغات اینترنتی از هر جای ایران قابل مشاهده است. کسب و کار شما در تهران و یا هر جای دیگر ایران که باشد، با درج اگهی در اینترنت درآمد خودتان را افزایش دهید و بر تعداد مشتریان خودتان بیفزائید. اگر ساکن تهران هستید با درج تبلیغات در اینترنت می توانید کالا و خدمات خودتان را در کل کشور معرفی نمائید و اگر ساکن شهر دیگری هستید هم می توانید از تهران مشتری جذب کنید. درج آگهی رایگان موثر و درج آگهی ویژه: یکی از راهکارهای خوب برای افزایش بازدهی و اثر گذاری آگهی اینترنتی، درج آگهی ویژه است. در  سایت (سودایران) نیز با پرداخت مبلغ مناسبی آگهی های خودتان را به صورت ویژه می توانید درج نمائید. آگهی های ویژه در صفحه اصلی سایت و در صفحات داخلی سایت هم بالاتر از سایر آگهی ها نمایش داده خواهند شد. کاربران به آگهی های ویژه اعتماد بیشتری می کنند. آگهی های ویژه در جزئیات آگهی های رایگان به کاربران پیشنهاد داده می شود.
درج آگهی رایگان موثر و  لینک دادن به آگهی و تبلیغ: برای افزایش بازدهی و اثر گذاری آگهی های خودتان از شبکه های اجتماعی، وبلاگها و وب سایت خودتان به آگهی های خودتان در سایت (سودایران) لینک دهید. به این ترتیب ارزش و اعتبار آگهی شما از نظر گوگل بالاتر رفته و بازخورد بهتری از آن خواهید گرفت. هر چه به آگهی های خودتان لینک بیشتری بدهید در نتایج گوگل آگهی شما بالاتر نشان داده شده و در نتیجه تماس بیشتری خواهید داشت. از انجمن ها و فروم ها هم می توانید به آگهی های خودتان لینک دهید.
درج آگهی رایگان موثر و انتخاب کلمات کلیدی مناسب: در سایت (سودایران) برای هر کدام از آگهی های خودتان می توانید 10 کلمه کلیدی انتخاب کنید. کلمات یا عبارتهای کلیدی به ایندکس شدن سریعتر آگهی شما توسط گوگل کمک می کند. با ثبت کلمات کلیدی برای آگهی های خودتان بازدهی و اثر گذاری آنها را افزایش دهید.

عنوان آگهی خودتان را جذاب بنویسید. در عنوان آگهی خودتان مهمترین ویژگیهای کالا و خدمات خودتان را بنویسید. عنوان آگهی را تا جایی که امکان دارد کامل بنویسید. اگر عنوان آگهی را خوب بنویسید، کاربران از بین آگهی های مشابه با آگهی شما بر روی اگهی شما کلیک خواهند کرد.
اگر ساکن شهر دیگری غیر از تهران هستید، در عنوان اگهی اسم شهر خودتان را ذکر کنید. مثلا بنویسید "فروش آپارتمان 200 متری در تبریز". کاربرانی که ساکن تهران نیستند حین جستجو در گوگل اسم شهر خودشان را هم وارد می کنند. بنابراین اگر در عنوان آگهی اسم شهر خودتان را ذکر کنید، آگهی شما شانس بیشتری برای دیده شدن دارد.
مهمترین ویژگی و مزیتهای کالا و خدمات خودتان را در عنوان آگهی ارائه دهید. بارزترین ویژگی کالا و خدمات خودتان را در عنوان آگهی ارائه کنید. بهترین ویژگی ای که کالا و خدمات شما را متمایز و برجسته می کند در عنوان اگهی ارائه نمائید.
از عنوانهای خیلی کوتاه مانند "فروش فوری" استفاده نکنید. چون هم از نظر گوگل معنی خاصی ندارد و هم کسی روی آن کلیک نمی کند. مثلا بنویسید: فروش فوری پژو 206 صفر اقساط. برای فروش خودرو اسم خودرو و مدل خودرو را ارائه نمائید.
عنوان و متن هر کدام از آگهی های خودتان را برای همان آگهی و تبلیغات بنویسید. از کپی کردن آگهی از سایتی به سایت دیگر پرهیز کنید. متاسفانه بسیاری از شرکتها کارمندانی را استخدام می کنند و تعداد مشخصی آگهی برای آنها تعریف می نمایند تا در همه ی سایتهای تبلیغاتی ثبت کنند. یا از نرم افزارهای ثبت آگهی اتوماتیک استفاده می کنند. مطمئن باشید به این ترتیب تبلیغات اینترنتی نتیجه نمی دهد. گوگل و سایر موتورهای جستجو روز به روز هوشمندتر شده و مطالب و آگهی های کپی شده را تشخیص می دهند. مطالب کپی شده از نظر گوگل و موتورهای جستجو ارزش چندانی نداشته و در نتایج جستجوی آن نمایش داده نمی شود. بنابراین با کپی کردن آگهی از سایتی به سایت دیگر به ندرت می توان نتیجه گرفت.
هر روز یک آگهی ثبت نمایئد. در هر آگهی یکی از محصولات و خدمات خودتان را معرفی کنید. یا اگر یک محصول و یا یک نوع خدمات بیشتر ندارید، همان محصول یا خدمات را در قالب آگهی های مختلف به شکلهای متفاوت تشریح کنید. عنوانهای مختلفی برای تبلیغات خودتان انتخاب نمائید. اگر در محلات مختلفی فعالیت دارید می توانید در عنوان هر کدام از آگهی های خودتان اسم یکی از محلات را ذکر نمائید. اگر در شهرهای مختلفی فعالیت دارید هم می توانید هر کدام از آگهی هایتان را به یک شهر اختصاص دهید. تعداد آگهی های خودتان را بیشتر و بیشتر کنید، 100 - 150 - 200 آگهی و یا حتی بیشتر. مطمئن باشید در طول زمان بازدهی تبلیغات خودتان را خواهید دید.
در سایت سودایران تا سال 96 بیش از 110000 آگهی ثبت شده است. در همین سایت مقالات زیادی در رابطه با راهکارهای جذب مشتری از طریق تبلیغات اینترنتی و ثبت آگهی در اینترنت ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید هر کدام از سه مقاله چگونه خوب تبلیغ کنیم و مشتری جذب نمائیم؟ یا افزایش تعداد مشتریان با درج آگهی رایگان یا ثبت آگهی رایگان و افزایش تعداد مشتریان و درامد را مطالعه نموده و در ادامه با درج آگهی در همین سایت تعداد مشتریان خودتان را افزایش دهید. همانطور که کفته شد، یکی از بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری، ثبت تبلیغات در اینترنت است. البته باید اصول تبلیغات اینترنتی را رعایت کنید و خوب تبلیغ کنید تا خوب نتیجه بگیرید. به عنوان مثال با کپی کاری آگهی ها به جایی نمی رسید. عنوان و متن آگهی خودتان را باید خوب بنویسید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه درج تبلیغات موفق و پربازده برای افزایش تعداد مشتریان و جذب مشتری بیشتر مقاله چگونه آگهی رایگان خوب و موثری ثبت کنیم؟ یا 15 نکته کلیدی و مهم برای ثبت آگهی رایگان موثر را بخوانید. اگر می خواهید در تبلیغات اینترنتی برای جذب مشتری بیشتر موفق باشید باید به صورت روزانه برای آن وقت بذارید و کالا و خدمات خودتان را به تدریج معرفی نمائید.
گسترده گی و فراگیر بودن آگهی و تبلیغات اینترنتی واقعا عالی است. آگیه شما در اینترنت در هر جای ایران قابل مشاهده خواهد بود. هیچ نوع تبلیغات دیگری این ویژگی را ندارد. شما اگر ساکن تهران، کرج، اصفهان، تبریز، مشهد، شیراز، یزد، سنندج و یا هر جای دیگر ایران هستید، با ثبت آگهی و تبلیغات اینترنتی می توانید کالا و خدمات خودتان را در کل کشور معرفی نمائید و حتی در کل جهان. مشتریان شما از هر جای ایران می توانند تبلیغات شما را مشاهده کرده و با شما تماس بگیرند. با تبلیغات تراکت فقط چند محله را می توانید پوشش دهید. در حال حاضر همه به اینترنت دسترسی دارند ولی اگر در روزنامه تبیلغات کنید، چند نفر روزنامه خریداری می کنند؟ امروزه تبلیغات اینترنتی بهترین نوع تبلیغات است و به سرعت انواع روشهای تبلیغاتی دیگر را منسوخ می کند. اگر می خواهید با ثبت تبلیغات و با وقت گذاشتن در حدود 20 یا 30 دقیقه برای نوشتن آگهی، در کل کشور دیده شوید، تبلیغات اینترنتی را به عنوان بهترین نوع تبلیغ از دست ندهید. در سایت (سودایران) با ثبت اگهی در عرض 20 دقیقه و تایید آن توسط مدیریت سایت، تبلیغات شما در اینترنت ثبت شده و در کل کشور قابل مشاهده خواهد بود.
اگر می خواهید آگهی اینترنتی رایگان و یا ویژه برای شما بازدهی بالایی داشته باشد و فروش شما را بیشتر کرده و درآمدتان را افزایش دهد، آن را جدی بگیرید. برای موفقیت در تبلیغات اینترنتی حداق این سه مقاله را بخوانید. مقاله اول در زمینه چگونگی انتخاب عنوان مناسب برای آگهی های خودتان است. یک آگهی موفق عنوان جذابی دارد مطالعه کنید: هشت عنوان موثر برای تبلیغات موفق). دومین مقاله در زمینه نحوه نوشتن متن آگهی است. بی شک برای موفقیت در تبلیغات اینترنتی حتما باید متن آگهی را خوب بنویسید. پس مطالعه این مقاله را از دست ندهید. در ادامه حتما می دانید که گوگل در اینترنت بسیار مهم است. قرار گرفتن آگهی شما در صفحه اول گوگل برای عبارتهای کلیدی مرتبط با کالا و خدماتتتان یعنی سرازیر شدن مشتری به سمت شما. پس مطالعه مقاله تبلیغات موفق گوگل را از دست ندهید. در همین سایت سودایران تبلیغات اینترنتی خودتان را به صورت رایگان درج نمائید و بهترین نتیجه ممکن را بگیرید. برای درج اگهی اینترنتی در سودایران که تا مرداد 96 نزدیک 120000 آگهی ثبت شده دارد بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان در بالای همین صفحه کلیک کنید. تبلیغات اینترنتی را با وجود رایگان بودن آن جدی بگیرید تا بیشترین تاثیر را در کسب و کار شما داشته باشد. برای حصول بازدهی بیشتر می توانید تبلیغات خودتان را ویژه کنید.
با توجه به موارد ذکر شده، درج اگهی و تبلیغات در اینترنت در حال حاضر بهترین راهکار و بهترین روش برای جذب مشتری، رونق کسب و کار و افزایش درآمد شما است. اگر واقعا برای رونق کار خودتان مصم هستید فرصت درج تبلیغات در اینترنت و در سایتهای معتبر تبلیغاتی مانند سودایران (همین سایت) را از دست ندهید. در سایت سودایران گروه بندی کاملی برای ثبت تبلیغات شما در نظر گرفته شده است و در هر زمینه ای می توانید آگهی خودتان را درج کنید. در زمینه استخدام و بازارکار، آموزش و تدریس، لوازم، انواع خدمات، تبلیغات و هدایای تبلیغاتی، چاپ، لپ تاپ و کامپیوتر و موبایل، اتومبیل و خودرو، املاک و یا هر زمینه دیگری که مد نظرتان باشد می توانید در این سایت آگهی اینترنتی خودتان را به صورت رایگان درج نمائید. در ضمن، در این وب سایت تمامی شهرهای ایران پوشش داده شده است. حین ثبت اگهی گروه و زیر گروه آگهی را انتخاب کنید، عنوان و متن اگهی را بنویسید و استان و شهر خودتان را انتخاب کنید. در ادامه ثبت آگهی را بزنید. سپس می توانید آگهی جدیدی را درج کنید و یا برای همان آگهی عکس و کلمات کلیدی انتخاب نمائید. در مرحله بعد، در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. آگهی های ویژه در صفحه اصلی سایت سودایران و در صفحات داخلی آن هم بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهند شد. تبلیغات اینترنتی رایگان هم در همین سایت بازدهی دارد ولی برای افزایش بازدهی تبلیغات خودتان می توانید ان را ویژه کنید. تعداد آگهی های خودتان را افزایش دهید و خودتان را به یکی دو آگهی محدود نکنید. متن آگهی های خودتان را کامل و قانع کننده بنویسید و عنوان آگهی را جذاب. انتخاب عکس بازدهی تبلیغات اینترنتی شما را افزایش می دهد. بسیاری از افراد از طریق گوگل عکسها را جستجو می کنند و اگر تبلیغات شما عکس و تصویر داشته باشد در نتایج جستجوی عکس گوگل هم شانس نمایش دارد و بازدید کننده بیشتری خواهد داشت. برای نتیجه گرفتن از تبلیغات اینترنتی باید برای آن وقت بگذارید و آگهی های خودتان را بنویسید و تایپ کنید. کپی کردن آگهی ها فایده ای ندارد و در نتایج گوگل نمایش داده نخواهد شد.
تبلیغات اینترنتی زمان و مکان نمی شناسد. تبلیغات اینترنتی کاملا گسترده است و از هر جای ایران و جهان قابل مشاهده است. تبلیغات اینترنتی در هر زمانی از شبانه روز قابل مشاهده است. تبلیغات اینترنتی تاریخ انقضا ندارد. به این معنی که تا زمانی که آگهی های خودتان را به روز کنید و آگهی های خودتان را حذف نکنید، این اگهی ها حذف نخواهند شد. تبلیغات در روزنامه و تبلیغات تراکتی و .... عمر کوتاهی دارد. - اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی و آموزش تبلیغ کنید بر روی عبارت زیر کلیک کنید.

تبلیغات تدریس خصوصی
منبع: سودایران

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

چگونه در اینترنت تبلیغات موفق و موثری داشته باشیم؟ در این بخش در رابطه با نحوه ثبت تبلیغات موثر و موفق در اینترنت توضیحاتی ارائه می گردد. برای ثبت تبلیغ موثر در مرحله اول یک سایت خوب و معتبر برای ثبت تبلیغات اینترنتی باید انتخاب نمائید. سایت www.soodiran.com برای این منظور کاملا مناسب است. این وب سایت بازدید بالایی دارد و در هر زمینه ای به صورت رایگان و مجانی می توانید تبلیغات خودتان را درج نمائید. هر جای ایران که ساکن هستید با ثبت اگهی در سودایران می توانید سود کسب و کار خودتان را افزایش دهید و کالا و خدمات خودتان را به فروش برسانید. برای داشتن تبلیغات موفق و موثر باید برای نوشتن اگهی های خودتان وقت بگذارید. هر چه متن اگهی های شما بهتر نوشته شده باشد و قانع کننده تر باشد بازدهی بیشتری دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات زیر را مطالعه نمائید.

چگونه موثر تبلیغ کنیم؟

چگونه خوب و موثر تبلیغ کنیم؟

بهترین روش تبلیغ مغازه، تبلیغ موثر

تبلیغات اینترنتی موفق و آگهی رایگان موثر

منحصر به فرد بودن و مفید بودن متن تبلیغات: همانطور که گفته شد، اگر می خواهید آگهی و تبلیغات شما مفید و موثر باشد و در تبلیغات اینترنتی موفق باشید، باید متن آگهی شما کپی نشده باشد. متن آگهی و تبلیغات خودتان را با اختصاص دادن زمان به آن بنویسید. متن آگهی های کپی شده هم توسط کاربران قابل تشخیص است و از اعتبار تبلیغات شما پیش آنها می کاهد و هم گوگل متن های تکراری را تشخیص می دهد و در نتایج جستجوی خودش جایگاهی به آن اختصاص نمی دهد. بنابراین بهتر است متن آگهی شما باید منحصر به فرد باشد. حتی اگر در یک سایت تبلیغات ثبت کرده اید همان تبلیغ را عینا در یک سایت دیگر کپی نکنید. آگهی های متفاوتد با متن و عنوان های مختلف درج نمائید. اگر می خواهید از آگهی و تبلیغات اینترنتی نتیجه مطلوب و مورد نظر خودتان را بگیرید و موفق باشید، در مرحله اول باید برای آن وقت بذارید. با کپی کاری به جایی نمی رسید. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که در متن آگهی و تبلیغات خودتان اطلاعات مفیدی ارائه نمائید. در کنار تبلیغ کالا و خدمات خودتان و ارائه ویژگیهای رقابتی کالا و خدمات خودتان و بیان مزیتهایی که محصولات شما برای مشتریان دارد، به صورت کلی اطلاعات مفیدی در زمینه محصولاتی که ارائه می کنید هم ارائه نمائید.


مزایای به روزرسانی آگهی در سایت سودایران : 1- با هر بار به روز رسانی آگهی های درج شده خودتان، زمان ثبت آگهی، که در جزئیات آگهی به کاربران نشان داده می شود، نیز به روز رسانی می گردد و کاربران متوجه خواهند شد که هنوز آگهی شما اعتبار دارد و می توانند با شما تماس بگیرند. 2- وقتی آگهی های مرتبط با آگهی شما توسط بازدید کنندگان سایت دیده می شود، در صورتیکه آگهی شما به روز شده باشد، تبلیغات شما هم به بازدیدکنندگان پیشنهاد داده خواهد شد. 3- در صفحات داخلی سایت سودایران، آگهی های به روز شده بالاتر از سایر آگهی های رایگان نمایش داده می شود. به این ترتیب بازدید آگهی شما بیشتر شده و تماس های بیشتری با شما گرفته خواهد شد.

بهترین روش تبلیغات مغازه و موثرترین نوع تبلیغ، درج تبلیغات در اینترنت است. ثبت تبلیغ در اینترنت ارزان است. در سایت (سودایران) می توانید اگهی خودتان را به صورت رایگان ثبت نمائید. حتی اگر آگهی خودتان را ویژه کنید هم مبلغی که پرداخت می کنید به نسبت تبلیغات روزنامه و تراکت و ... خیلی پایینتر است.
سایت سودایران بازدید بالایی دارد و تا سال 96 بیش از 110000 آگهی ثبت شده دارد. برای ثبت تبلیغات موفق در اینترنت می توانید کاملا روی سایت سودایران حساب کنید. البته اگر می خواهید در ثبت تبلیغات اینترنتی موفق باشید باید با اصول اولیه آن هم آشنا باشید. در این زمینه می توانید مقاله 15 پارامتر مهم برای ثبت آگهی رایگان پربازده را مطالعه نمائید.
این وب سایت از نظر گوگل بهینه بوده و برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی در تهران و استان تهران و کل کشور بیشترین بازدهی را دارد. اگر در جستجوی بهترین و موثرترین نوع تبلیغات برای مغازه و کسب و کار خودتان هستید، فرصت درج اگهی در سودایران را از دست ندهید.

در صورت تمایل، با پرداخت هزینه مناسبی آگهی خودتان را ویژه کنید. یکی از بهترین راهکارها برای داشتن یک تبلیغ موثر، درج اگهی ویژه می باشد. مزایای درج آگهی ویژه به صورت زیر است.
1) آگهی های ویژه همواره در صفحه اصلی وب سایت سودایران و بدون نیاز به «به روز رسانی» نشان داده می شوند.
2) با کلیک بر روی هر آگهی، آگهی های ویژه در سمت چپ و بالای صفحه به کاربر نشان داده خواهد شد. آگهی‌های ویژه در صفحات بیشتری و بصورت کاملا مرتبط با جستجوی کاربران نمایش داده می‌شود و شانس دیده شدن آن بسیار بالاتر خواهد بود.
3) کاربران به آگهی های ویژه بیشتر اعتماد کرده و بازدهی آگهی های ویژه بالاتر است.

در مرحله بعد سعی کنید آگهی و تبلیغ خودتان را خوب بنویسید. عنوان مناسبی برای آگهی خودتان انتخاب نمائید. عنوانی را برگزینید که بازدید کننده را متقاعد کند تا بر روی آگهی شما کلیک نماید. عنوان اگهی شما باید گیرا و جذاب باشد. باید بین آگهی های مشابه عنوان آگهی شما برجسته و جذاب باشد.
در ادامه سعی کنید متن آگهی خودتان را خوب بنویسید. متن آگهی و تبلیغ خودتان را به گونه ای بنویسید که اگر بازدید کننده بر روی آگهی شما کلیک کرد، در ادامه متقاعد شود که کالا و خدمات شما دقیقا همان محصولی است که در جستجوی آن بود و با شما تماس بگیرد. تا جایی که می توانید در مورد محصول و کالا و خدمات خودتان توضیحات ارائه دهید و بگوئید که چه مزیتهایی برای مشتری دارد.
از درج اگهی های تکراری و کپی شده از یک سایت به سایت دیگر حذر کنید.آگهی  های تکراری از نظر موتورهای جستجو مانند گوگل ارزشی نداشته و برای شما فایده ای در بر نخواهد داشت. هر روز 10 تا 15 دقیقه وقت بذارید و یک آگهی جدید ثبت کنید. به مرور زنگ خورهای شما شروع می شود.
عکس مناسب و خوبی برای تبلیغ خودتان انتخاب کنید. اگر می توانید دقیقا از محصول و کالای خودتان عکس بگیرید و در سایت ثبت کنید. در سایت سودایران می توانید برای هر آگهی 10 عکس بذارید و محصول و کالای خودتان را به خوبی معرفی کنید.

برای آگهی و تبلیغ خودتان عکس یا تصویر انتخاب کنید. یک تصویر بهتر از صدها نوشته منظور شما را می‌رساند. تصاویر را با دقت و کاملا مرتبط با متن آگهی انتخاب کنید. برای فروش لوازم و اموال مانند آپارتمان، اتومبیل، کامپیوتر، پوشاک و ... شخصا از آنها عکس دیجیتال تهیه کنید. ارسال عکسهایی که منحصرا برای یک آگهی تهیه شده است، تاثیر بسیار بیشتری از عکسهای آماده دارد. در سایت سودایران برای هر آگهی (حتی آگهی های رایگان) می توانید 10 عکس انتخاب کنید.
برای آگهی خودتان کلمات کلیدی مناسبی انتخاب کنید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر آگهی شما توسط موتورهای جستجو کمک می کند. کلمات کلیدی عبارتهایی هستند که مرتبط با آگهی شما بوده و متقاضیان آگهی شما ممکن است برای پیدا کردن تبلیغ شما در گوگل از این کلمات یا عبارات استفاده کنند. در سایت سودایران برای هر آگهی می توانید 10 کلمه کلیدی انتخاب کنید.

20 نکته کلیدی برای ثبت آگهی موثر، پربازده و مفید

بهترین راهکارها برای افزایش تاثیر آگهی رایگان

منبع: سودایران

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

اگر قصد دارید درج آگهی در سایت معتبر تبلیغات رایگان اینترنتی پربیننده با بازدید بالا و امکانات عالی داشته باشید و تعداد مشتریان خودتان را افزایش دهید .... اگر می خواهید با ثبت تبلیغات در اینترنت در زمینه خرید و فروش املاک، خرید و فروش آپارتمان و خانه، رهن و اجاره، ارائه خدمات ساختمانی و مصالح ساختمانی و .... مشتری جذب نمائید .... اگر در جستجوی یک سایت عالی برای ثبت تبلیغات در زمینه خرید و فروش نقد و اقساط انواع خودرو، لوازم یدکی خودرو، رینگ و لاستیک، لوازم تزئیناتی و بدنه خودرو، اجاره اتومبیل ، تعمیرگاه، دستگاه دیاگ و .... می باشید ... اگر می خواهید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی، تدریس حسابداری، اجاره کلاس، آموزشگاه و ... اگهی ثبت کنید ... چنانچه قصد دارید برای خرید و فروش انواع لوازم و کالا و برای ارائه انواع خدمات در اینترنت تبلیغ کنید .... اگر در زمینه ارائه انواع خدمات پزشکی، خدمات منزل، خدمات اداری، ثبت شرکت و .... فعالیت دارید ... اگر می خواهید در زمینه خرید و فروش موبایل و کامپیوتر، لپ تاپ، ارتباطات، استخدام و بازارکار، صنعت و دستگاههای صنعتی و ماشین آلات و .... اگهی درج نمائید ... در هر صورت، به سایت سودایران که یکی از بزرگترین و پربازدیدترین سایتهای تبلیغاتی ایران است مراجعه کنید. بر روی لینک زیر کلیک کنید.


ثبت آگهی در سایت پربیننده سودایران


برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه ثبت آگهی و تبلیغات موثر مقالات زیر را مطالعه کنید.


چگونگی ثبت تبلیغات رایگان


  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

اگر در زمینه نحوه نوشتن متن تبلیغات برای آگهی موثر و موفق سوال دارید و می خواهید متن تبلیغاتی قوی و پربازدید بنویسید ....
اگر می خواهید در زمینه پاسخ به سوال تعیین کننده ترین عامل یک تبلیغ موفق کدام است؟ اطلاعات خوبی بدست آورید ...
چنانچه قصد دارید با ثبت تبلیغات رایگان در اینترنت ، افزایش فروش و درآمد داشته باشید ....
چنانچه تمایل دارید در زمینه روش های کاربردی انتخاب عنوان مناسب آگهی و تبلیغ، تبلیغات موثر برای رونق کسب و کار و افزایش فروش، 10 عامل برای موفقیت در تبلیغات اینترنتی و درج آگهی، تبلیغات موفق و کشاندن خواننده به متن تبلیغ، هشت عنوان موثر برای تبلیغات موفق و ... اطلاعاتی بدست آورید ....
در هر صورت بر روی مقالات زیر کلیک کنید و آنها را مطالعه نمائید.


نحوه نوشتن متن تبلیغات برای آگهی موثر و موفق

تعیین کننده ترین عامل یک تبلیغ موفق کدام است؟

تبلیغات رایگان در اینترنت ، افزایش فروش و درآمد

روش های کاربردی انتخاب عنوان مناسب آگهی و تبلیغ

تبلیغات موثر برای رونق کسب و کار و افزایش فروش

10 عامل برای موفقیت در تبلیغات اینترنتی و درج آگهی

تبلیغات موفق و کشاندن خواننده به متن تبلیغ

هشت عنوان موثر برای تبلیغات موفق

رهنمودهایی برای نوشتن تبلیغات موفق و پرفروش

چگونه خوب تبلیغ کنیم و بیشتر بفروشیم؟

بهینه بودن متن آگهی و تبلیغات برای گوگل: اگر مواردی که در بالا ذکر شد را در نظر بگیرید متن آگهی و تبلیغات شما تا حد زیادی از نظر گوگل هم بهینه خواهد بود. در سایت سودایران  مقالات و مطالب زیادی در زمینه نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات موثر و بهینه از نظر گوگل نوشته شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله درج تبلیغات موفق و آگهی بهینه از نظر گوگل را در این زمینه مطالعه نمائید. همانطور که می دانید در حال حاضر قرار گرفتن آگهی و تبلیغات در نتایج جستجوی گوگل و در صفحات اول گوگل بسیار مهم است.

حتی اگر در یک سایت تبلیغات ثبت کرده اید همان تبلیغ را عینا در یک سایت دیگر کپی نکنید. آگهی های متفاوتد با متن و عنوان های مختلف درج نمائید. اگر می خواهید از آگهی و تبلیغات اینترنتی نتیجه مطلوب و مورد نظر خودتان را بگیرید و موفق باشید، در مرحله اول باید برای آن وقت بذارید. با کپی کاری به جایی نمی رسید. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که در متن آگهی و تبلیغات خودتان اطلاعات مفیدی ارائه نمائید. در کنار تبلیغ کالا و خدمات خودتان و ارائه ویژگیهای رقابتی کالا و خدمات خودتان و بیان مزیتهایی که محصولات شما برای مشتریان دارد، به صورت کلی اطلاعات مفیدی در زمینه محصولاتی که ارائه می کنید هم ارائه نمائید. به این ترتیب مشتریان متوجه خواهند شد که شما در زمینه کاری خودتان یک متخصص هستید و می توانند روی شما حساب کنند. مثلا اگر در زمینه خرید و فروش و اجاره موتور برق و دیزل ژنراتور و .... فعالیت دارید، در متن آگهی در مورد نحوه انتخاب دیزل ژنراتور مناسب، نحوه استفاده مناسب از آن و .... هم می توانید توضیحاتی ارائه کنید و در کنار آن ویژگیهای برتر دیزل ژنراتورهای خودتان را هم بیان کنید. هم به کاربران اطلاعات مفید بدهید و هم محصولات خودتان را تبلیغ کنید.
در تبلیغات اینترنتی علاوه بر جذاب نوشتن و خوب نوشتن عنوان آگهی برای کاربران باید موتورهای جستجو مانند گوگل هم را در نظر داشته باشید. در عنوان آگهی خودتان از کلمات و عبارتهای کلیدی مرتبط با حرفه و کسب و کارتان استفاده نمائید. مثلا اگر در زمینه خرید و فروش شرکت فعالیت دارید عنوان "فروش شرکت آماده تضمینی با قیمت مناسب" هم برای کاربر جذاب است و هم کلمات کلیدی مورد نظر شما را شامل می شود. مثلا در این زمینه عنوان "فروش تضمینی، ارزان و سریع" مناسب نیست. چون با وجود اینکه جذاب به نظر می رسد، ولی کاربر با مشاهده عنوان آگهی نمی داند در چه زمینه ای است و بر روی آن کلیک نمی کند. عنوان آگهی باید خلاصه ای از متن آگهی باشد و آنقدر کلی نوشته نشود که معلوم نباشد در چه زمینه ای است. برای ثبت تبلیغات موفق در اینترنت در مرحله اول باید عنوان آگهی خودتان را خوب و مناسب انتخاب نمائید. در عنوان آگهی کلماتی مانند رایگان، تضمینی، قیمت مناسب، ارزان و ... را به کار ببرید تا بازدهی آگهی شما بیشتر شود. عنوان آگهی باید جذاب باشد تا کاربران ترغیب شوند بر روی آن کلیک کنند. عنوان آگهی از طرفی باید گویا و واضح باشد و کاربر وقتی آگهی شما را دید سریع متوجه شود در چه زمینه ای است. کاربران بر روی عنوانهای گنگ مانند "فروش ارزان" که مشخص نیست برای چه کالا یا محصولی است کلیک نمی کنند. عنوان آگهی دروازه ورود به تبلیغ شما است. اگر خوب و مناسب انتخاب شده باشد، در افزایش بازدهی آگهی های شما بسیار موثر است. در عنوان آگهی مهمترین کلمات کلیدی خودتان را جای دهید. مثلا اگر در زمینه تهیه غذا فعالیت دارید، در عنوان آگهی کلمه تهیه غذا و شهر محل کار و اگر در شهرهای بزرگ فعالیت دارید حتی محله را هم بنویسید. مثلا عنوان "تهیه غذا و کترینگ در تهران ونک و ده ونک با قیمت مناسب" می تواند مناسب باشد. با توجه به مطالب ارائه شده انتخاب عنوان مناسب برای اگهی و تبلیغات می تواند در افزایش بازدهی آن بسیار موثر باشد. به طور متوسط تعداد افرادی که عنوان را می خوانند پنج برابر خوانندگان متن است. بنابراین اگر عنوان تبلیغ خودتان را خوب بنویسید، تعداد افرادی که متن آگهی شما را مطالعه می کنند هم افزایش می یابد. این نکته در مورد تبلیغات اینترنتی هم صادق است. در سایت (سودایران) می توانید آگهی و تبلیغات خودتان را درج نموده و تعداد مشتریان خودتان را افزایش دهید. برای ثبت تبلیغات در سودایران در بالای همین صفحه بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک کنید. برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه درج عنوان آگهی مناسب و اهمیت انتخاب عنوان خوب برای تبلیغ و اگهی خودتان مقاله تعیین کننده ترین عامل یک تبلیغ موفق کدام است؟ و برای مطالعه در زمینه چگونگی نوشتن متن مناسب برای تبلیغات مقاله نحوه نوشتن متن تبلیغات برای آگهی موثر و موفق را بخوانید.

لینک آگهی خودتان را در وبلاگ یا وب سایت خودتان و یا در شبکه های اجتماعی پخش کنید. هر گاه به آگهی شما از جاهای مختلف و سایتها و وبلاگهای مختلف لینک داده شود، از نظر گوگل اعتبار آن افزایش می یابد. بنابراین سعی کنید از وبلاگ خودتان و یا از شبکه های اجتماعی به آگهی خودتان لینک بدهید. آگهی های متعدد با عناوین مختلف درج نمائید. تنها به یک آگهی اکتفا نکنید. تعداد زیادی از کاربران با درج یک یا دو آگهی اینترنتی و یا درج تعداد زیادی آگهی تکراری و کپی شده انتظار دارند که کالا و خدمات خود را به فروش رسانده و یا درآمد خود را افزایش دهند. و در نهایت وقتی به این شکل نتیجه نمی گیرند، به این نتیجه می رسند که تبلیغات اینترنتی اصلا کارایی ندارد! برای بدست آوردن بیشترین بازدهی از درج آگهی اینترنتی روشی به شما پیشنهاد می شود: درج یک آگهی جدید و غیر تکراری در هر روز با عنوان و متن متفاوت از آگهی های قبلی

تنها به یک اگهی اکتفا نکنید. تبلیغات در اینترنت به مداومت نیار دارد. اگر می خواهید فقط با ثبت یک آگهی نتیجه بگیرید باید بگویم که کمی بعید است. هر چه تعداد آگهی های غیر تکراری و منحصر به فرد شما بیشتر باشد، احتمال نتیجه گرفتن شما هم بیشتر است.
به آگهی های خودتان لینک بدهید. اگر می خواهید آگهی های شما در نتایج جستجوی گوگل در صدر نتایج و در صفحه اول نمایش داده شود، از شبکه های اجتماعی (فیسبوک و ...) فرومها و سایت و وبلاگ خودتان به آگهی های خودتان لینک بدهید.

1- عنوانهای بی واسطه: این عنوانها بدون استفاده از نمایش کلمه ها، معانی پنهانی و ایهام و جناس، به طور مستقیم پیشنهاد فروش را مطرح می کنند.

مثال: بلوزهای ابریشم خالص - 30 درصد تخفیف --- این اگهی به صورت مستقیم با شما وارد صحبت می شود.

2- عنوان آگهی با واسطه: عنوان با واسطه منظور خود را به صراحت اعلام نمی دارد. این عمل موجب برانگیختن کنجکاوی می شود و خواننده پاسخ های خود را در متن تبلیغ می یابد.

مثال: یک آگهی برای دستگاه مخلوط کننده صنعتی که قادر است دو سیال که غلظت یکی ده میلیون برابر دیگری است را با هم مخلوط کند: ده میلیون به یک، ما می توانیم آن را مخلوط کنیم. --- برای درک این عنوان چاره ای جز خواندن متن تبلیغ ندارید.

3-اخبار: اگر شما خبرهایی در مورد محصول خود دارید، بایستی در عنوان آگهی خودتان مطرح کنید. این خبر می تواند وعده ارائه یک کالای جدید، کاربرد جدید برای محصول قدیمی و .... باشد.

مثال:معرفی اتومبیلهای "سایتیشن 2" ---- شرکت شورلت


آگهی اینترنتی به نسبت سایر انواع تبلیغات و آگهی های دیگر مزیتهای فراوانی دارد. از جمله مزیتهای آگهی اینترنتی می توان به نامحدود بودن توضیحاتی که برای هر آگهی می توانید ثبت کنید، نامحدود بودن تعداد آگهی های ثبت شده و عدم محدودیت زمانی و مکانی برای متقاضیان آگهی جهت مشاهده آن است. آگهی اینترنتی به صورت 24 ساعته در معرض دید بازدید کنندگان قرار داشته و محدودیت مکانی نیز ندارد. به عنوان مثال، شما هر جای ایران که ساکن باشید، با درج آگهی اینترنتی، آگهی خود را در معرض دید کل افراد ساکن در کل شهرهای ایران و همچنین سراسر جهان قرار می دهید. مداومت و پشتکاری در موفقیت شما در تبلیغات اینترنتی و افزایش تعداد مشتریانتان مهم است. در همین سایت هر تعداد آگهی که بخواهید می توانید ثبت کنید. هر روز یک آگهی درج نمائید و یکی از محصولات خودتان را معرفی کنید. از ثبت آگهی تکراری اجتناب نمائید و اگر خدماتی برای ارائه دارید و یا محصولی می فروشید هر روز وقت بذارید و آن را در قالب یک آگهی جدید معرفی نمائید.


ثبت آگهی پربازده و مفید در اینترنت

برای ثبت آگهی پربازده و مفید در اینترنت موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- آگهی خودتان را در سایتهای معتبر اگهی و تبلیغات اینترنتی (مانند همین سایت: سودایران) ثبت نمائید.

2- عنوان آگهی خودتان را جذاب بنویسید. در عنوان آگهی خودتان مهمترین ویژگیهای کالا و خدمات خودتان را بنویسید.

3- اگر ساکن شهر دیگری غیر از تهران هستید، در عنوان اگهی اسم شهر خودتان را ذکر کنید. مثلا بنویسید "فروش آپارتمان 200 متری در تبریز"

4- مهمترین ویژگی و مزیتهای کالا و خدمات خودتان را در عنوان آگهی ارائه دهید.

5- از عنوانهای خیلی کوتاه مانند "فروش فوری" استفاده نکنید. چون هم از نظر گوگل معنی خاصی ندارد و هم کسی روی آن کلیک نمی کند. مثلا بنویسید: فروش فوری پژو 206 صفر اقساط. برای فروش خودرو اسم خودرو و مدل خودرو را ارائه نمائید.

6- عنوان آگهی و تبلیغات خودتان را مهیج و ترغیب کننده بنویسید. در عنوان آگهی از کلماتی مانند خوب، عالی، منحصر به فرد، موفقیت آمیز و ... استفاده نمائید.


چهار روش برای تبلیغ کالایی که مشابه کالای دیگری در بازار است:

1- کمترین تفاوت را شاخ و برگ دهید و بزرگ کنید: مزیت مشترکی که دیگران دارند و روی ان تاکید نکرده اند را انتخاب نمائید.

2- مزیت کالا را شاخ و برگ دهید.

3- نام محصول و یا بسته بندی ان را به صورت خاص در آورید.

4- چهره محبوب و با دوامی برای محصول خود خلق کنید.

منبع: کتاب ادبیات تبلیغ

گردآوری و تخلیص: سودایران (استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک دادن به سایت سودایران است)


نکات تکمیلی برای نوشتن تبلیغات موفق و پرفروش:

- جمله خودتان را با یک حرف اضافه تمام کنید. مثال: آلودگی هوا چیزی است که می خواهیم رهایی پیدا کنیم ازش.

- جمله های خودتان را خرد کنید: در یک چشم به هم زدن راه موفقیت مسدود می شود. جرقه ای که ناگهان در ذهنتان می درخشد. یادداشتی که هر گز بر روی کاغذ آورده نمی شود.

- جمله های خودتان را با حروف ربط شروع کنید.

- از پاراگرافهای یک جمله ای استفاده کنید.

- از تکنیکهای مکانیک برای تاکید کلمه ها و یا عبارتهای متن استفاده کنید. مانند: حروف درشت، خط تاکید، دست نویس ساختگی و حروف برجسته.


1-برای نوشتن آگهی ها و تبلیغات خودتان وقت بگذارید. اگهی کپی شده فایده ندارد.

2- عنوان جذاب و خوبی برای اگهی های خودتان انتخاب نمائید. عنوان مناسب بازدهی آگهی را افزایش می دهد.

3- در عنوان اگهی مهمترین کلمات مرتبط با تبلیغ خودتان را ارائه دهید.

4- عنوان اگهی باید واضح باشد و خلاصه ای از متن آگهی باشد. عبارتهای کلی را برای عنوان آگهی انتخاب نکنید.

5-آگهی های متعددی ثبت کنید ممکن است یک آگهی کسب و کار شما را متحول نماید.

6- اگر آگهی رایگان ثبت می کنید، حداقل برای نوشتن تبلیغات خودتان زمان بگذارید.

7- متن آگهی را کامل و قانع کننده بنویسید. هر چه متن آگهی شما کاملتر باشد بهتر است.

8- اگر ساکن تهران نیستید در عنوان آگهی اسم شهر خودتان را ارائه دهید.

9- برای فروش آپارتمان در تهران در عنوان اگهی اسم محله را ارائه دهید و در شهرستانهای دیگر هم اسم شهر و هم اسم محله.

10- برای فروش خودرو اسم خودرو، رنگ و مدل آن را در عنوان آگهی بنویسید.


اگر دیدی که به نسبت آگهی و تبلیغات اینترنتی دارید این است که امروز یک آگهی ثبت نمائید و اگر فردا تعداد مشتریان شما دو برابر نشد این نوع تبلیغات را به کلی کنار بگذارید، باید بگوییم که از تبلیغات اینترنتی اصلا استفاده ننمائید. برای نتیجه گرفتن از آگهی و تبلیغات اینترنتی و داشتن تبلیغات موفق باید صبر داشته باشید و مداومت به خرج دهید. البته ممکن است اگر کالا و خدماتی که شما دارید ویژگی منحصر به فردی داشته باشد و یا با قیمت بسیار مناسبی ارائه شده باشد و در کنار آن متن آگهی و تبلیغات خودتان را خوب و عالی بنویسید، پس از ثبت آگهی به سرعت با شما تماس گرفته شده و فروشتان افزایش یابد. ولی به هر حال، در دنیای رقابتی امروز هر کالا و خدماتی را که بخواهید در اینترنت تبلیغ کنید، رقبای زیادی دارد. راه حلی که وجود دارد این است که مداومت داشته باشید و سعی کنید به مرور زمان تعداد آگهی های خودتان را افزایش دهید. هر چه تعداد آگهی های شما که منحصر به فرد هستند و از جای دیگری کپی نشده اند و در ضمن برای نوشتن آنها وقت گذاشته اید و خوب نوشته شده اند بیشتر باشد تماسهای شما بیشتر شده و فروش شما افزایش می یابد.


تبلیغات موفق

منبع: سودایران

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

بهترین روشها برای ثبت آگهی و تبلیغات اینترنتی پربیننده به صورت رایگان در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. در مرحله اول باید آگهی و تبلیغ خودتان را در یک سایت معتبر و پربازدید تبلیغاتی ثبت نمائید. به عنوان مثال سایت سودایران می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. یا مثلا اگر قصد دارید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی تبلیغ کنید سایت ایران مدرس بهترین گزینه است. بنابراین باید در انتخاب سایت تبلیغاتی مورد نظرتان دقت کنید. سایتهایی هستند که مانند سودایران در هر زمینه ای آگهی پذیرش می کنند و سایتهایی هستند که به صورت تخصصی در یک زمینه فعالیت دارند، مانند سایت ایران مدرس که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعال است. بنابراین اگر می خواهید آگهی و تبلیغات پربیننده و پربازدید داشته باشید، در مرحله اول باید آگهی خودتان را در سایت معتبر، مناسب و پرببیننده درج کنید. در مرحله بعد خودتان هم باید عنوان و متن آگهی را خوب بنویسید. خصوصا عنوان آگهی در افزایش بازدید تبلیغ بسیار مهم است. اگر عنوان آگهی مبهم و خیلی کلی نباشد و جذاب نوشته باشد می تواند به افزایش بازدید تبلیغ شما بسیار کمک کند. به عنوان مثال اگر در زمینه فروش و ارائه انواع هدیه های تبلیغاتی فعالیت دارید عنوان ماندگارترین هدایای تبلیغاتی یا بهترین هدایای تبلیغاتی جدید و ارزان و ... می تواند مناسب باشد. پس عنوان آگهی باید مشخص کند که خود آگهی در چه زمینه ای است و در عین حال جذابیت داشته باشد تا آگهی شما بازدید خوبی بگیرد. توضیحات تکمیلی در زمینه نحوه ثبت آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی پربازدید در ادامه ارائه شده است.

اگر می خواهید آگهی و تبلیغات پربازدید و پربیننده داشته باشید، در متن آگهی خودتان تا جایی که می توانید توضیحات کامل و قانع کننده ارائه دهید. به هر میزان متن آگهی و تبلیغات شما کاملتر باشد، هم از نظر گوگل اعتبار بالاتری دارد و هم برای کاربران قانع کننده تر خواهد بود و تماسهای شما بیشتر خواهد شد. نکته ای را که باید در نظر بگیرید، این است نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری هم مهم است. اگر آگهی های شما بازدید بالایی داشته باشد ولی بازدید کننده ها با شما تماس نگیرند فایده ای ندارد. بنابراین با ارائه متن کامل و قانع کننده هم آگهی شما از نظر گوگل معتبرتر به حساب آمده و در نتایج جستجوی ان بیشتر نمایش داده خواهد شد و در نتیجه بازدید بالاتری می گیرد و هم بازدید کننده های بیشتری متقاعد می شوند با شما تماس بگیرند و در نتیجه درآمد شما افزایش پیدا خواهد کرد. برای افزایش بازدید آگهی های خودتان برای هر تبلیغی که ثبت می کنید عکس هم انتخاب نمائید. انتخاب عکس باعث می شود وقتی کاربران از جستجوی عکس در گوگل استفاده می کنند هم به سمت آگهی شما هدایت شوند.


  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

چگونه تبلیغات موفق از نظر گوگل ثبت کنیم؟ - اگر می خواهید تبلیغات موفق از نظر گوگل ثبت کنید باید عنوان آگهی و متن آگهی خودتان را خوب بنویسید و متن آگهی شما خیلی کوتاه نباشد. به آگهی های خودتان از سایتهای مختلف لینک بدهید و برای تبلیغ خودتان عکس انتخاب نمائید. گوگل متنهای طولانی را بیشتر می پسندد. از شبکه های اجتماعی و فرومها به آگهی های خودتان لینک بدهید. در سایت سودایران در زمینه نحوه ثبت اگهی موفق از نظر گوگل توضیحات خیلی خوبی ارائه شده است. به عنوان مثال مطالعه مقالات زیر می تواند کاملا مفید باشد.

درج تبلیغات موفق و پربازدید رایگان از نظر گوگل

درج تبلیغات موفق و آگهی بهینه از نظر گوگل

کلمات کلیدی در ایندکس شدن بهتر و سریعتر آگهی های شما توسط گوگل موثر است: انتخاب کلمات کلیدی باعث می شود، تبلیغ و آگهی شما در صفحات آرشیوی تشکیل شده در سایت سودایران در کنار آگهی های مشابه آگهی خودتان هم نمایش داده شده و در نتیجه هم توسط بازدید کنندگان بیشتری دیده خواهد شد و هم توسط موتورهای جستجو از جمله گوگل بهتر و سریعتر ایندکس می گردد. بنابراین برای آگهی و تبلیغات خودتان حتما کلمات کلیدی مناسب انتخاب کنید. برای انتخاب کلمات کلیدی از گوگل کمک بگیرید. عنوان آگهی خودتان را در گوگل جستجو کنید و در ادامه پیشنهادهایی که گوگل در پایین صفحه ی جستجو ارائه می کند را به عنوان کلمات کلیدی آگهی خودتان در نظر بگیرید.


ثبت تبلیغات رایگان موثر و بهینه از نظر گوگل

تا جایی که می توانید و برای شما ممکن است از سایت و وبلاگ خودتان و یا از فروم ها و انجمن ها و شبکه های اجتماعی (مانند فیس بوک، گوگل پلاس و ...) به آگهی خودتان لینک بدهید. یکی از پارامترهای مهم و موثر از نظر گوگل برای تشخیص اینکه یک آگهی و یا یک سایت چقدر معتبر است، تعداد لینکهایی است که به آن سایت و یا آگهی داده شده است. با دادن لینک به آگهی خودتان اعتبار آن را از نظر گوگل افزایش داده و در نتایج جستجوی گوگل آگهی شما در موقعیت بالاتری نمایش داده خواهد شد. به این ترتیب تبلیغ شما بیشتر دیده خواهد شد و در نتیجه تعداد تماسهایی که با شما گرفته می شود نیز افزایش می یابد.

5- در صورت تمایل آگهی خودتان را ویژه کیند. در سایت سودایران آگهی های ویژه همواره در صفحه اصلی سایت نمایش داده خواهد شد. صفحه اصلی سایت مهمترین صفحه از نظر گوگل است و اعتبار آگهی های ویژه از نظر گوگل هم بیشتر می باشد. در ضمن، با درج اگهی ویژه در سایت سودایران، می توانید لینک سایت خودتان را ثبت نموده و به این ترتیب اعتبار سایت یا وبلاگ شما هم از نظر گوگل افزایش می یابد. علاوه بر اعتبار بیشتر آگهی های ویژه از نظر گوگل، این آگهی ها در صفحات داخلی سایت هم در جایگاه بالاتری نمایش داده شده و در نتیجه بازدهی بالاتری دارند.


منبع: سودایران

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

اگر در جستجوی سایت تبلیغات رایگان در اینترنت معتبر، پربیننده و پربازدید هستید .... اگر می خواهید با درج تبلیغات در سایت پربیننده و ثبت اگهی رایگان در سایت معتبر تبلیغات اینترنتی کسب و کار خودتان را رونق ببخشید و درامد خودتان را افزایش دهید .... در هر صورت موارد زیر را مد نظر داشته باشید.


1- سایت سودایران: سدایران یکی از پربازدیدترین سایتهای آگهی اینترنتی شیراز و کل ایران است. در هر زمینه ای که قصد ثبت اگهی دارید، به سایت سودایران مراجعه نمائید. سودایران تمامی شهرهای ایران را پوشش داد است. برای درج اگهی در سودایران بر روی عبارت ثبت آگهی کلیک کنید.



2- سایت ایران مدرس: اگر در شیراز در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل فعالیت دارید بهترین سایت برای ثبت آگهی شما ایران مدرس است. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. برای درج اگهی تدریس در ایران مدرس، بر روی لینک ثبت آگهی تدریس کلیک کنید.


iranmodares


3- سایت ایران کنکور: ایران کنکور تخصصی ترین سایت درج تبلیغات در زمینه کنکور، کتابهای کنکوری، آموزشگاه کنکور، تدریس کنکور و ... است. برای درج تبلیغات در سایت ایران کنکور بر وری عبارت سایت آگهی کنکور کلیک کنید.



4- ایستگاه برق: اگر در زمینه برق صنعتی، برق ساختمان و ... در شیراز فعالیت دارید، ایستگاه برق بهترین سایت برای درج تبلیغات شما است. برای ثبت آگهی در زمینه خرید و فروش تجهیزات صنعت برق و ارائه خدمات برق صنعتی و ساختمانی در سایت ایستگاه برق بر روی عبارت آگهی صنعت برق کلیک کنید.


  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

نکات مهم و کلیدی برای داشتن تبلیغات رایگان اینترنتی پربیننده در این بخش ارائه شده است. ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

1- اگر ساکن تهران نیستید و یا تبلیغ شما برای ارائه کالا و خدمات در شهر خاصی است حتما در عنوان آگهی اسم شهر مورد نظر را ارائه کنید تا افراد ساکن آن شهر آگهی شما را پیدا کنند.
2- اگر در تهران خدمات خودتان را در محله مشخصی ارائه می کنید، در عنوان آگهی اسم محله مورد نظر را ارائه نمائید. به عنوان مثال عنوان تهیه غذا در ونک می تواند مناسب باشد.
3- آگهی های خودتان را برای کاربران بنویسید و به گونه ای متن تبلیغات را بنویسید که کاربران را قانع کند ولی در عین حال نیم نگاهی به گوگل هم داشته باشید. در این زمینه این مقاله را مطالعه کنید.
4- تبلیغات اینترنتی در سودایران (هیمن سایت) رایگان است ولی رایگان بودن آن نباید باعث شود این نوع تبلیغ را دست کم بگیرید. میزان نتیجه گرفتن شما از تبلیغات اینترنتی با میزان جدی گرفتن آن توسط شما نسبت مستقیم دارد.
5-
برای داشتن تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی پربیننده می توانید در همین سایت آگهی خودتان را ویژه کنید. آگهی های ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و بیشتر در معرض دید کاربران قرار می گیرد.
6- اگر می خواهید آگهی ها و تبلیغات پربازدید و پربیننده ای داشته باشید، آگهی های خودتان را برای گوگل بهینه بنویسید. در این زمینه این مقاله را مطالعه کنید. بعضی از کاربران انبوهی از کلمات کلیدی را در متن آگهی تکرار می کنند. این کار از نظر گوگل مناسب نیست و شامل جریمه خواهد شد. آگهی های خودتان را به صورت طبیعی برای مشتریانتان بنویسید و در آنها اطلاعات خوب و مفیدی را ارائه نمائید. میزان فروش شما ارتباط مستقیم با تعداد حقایقی دارد که در متن آگهی ارائه می کنید. مطمئن باشید اگر متن شما از نظر کاربران ارزشمند باشد از نظر گوگل هم ارزشمند تشخیص داده خواهد شد و بازدید بالایی می گیرد. برای کاربران آگهی بنویسید و نه برای گوگل.
7- برای داشتن آگهی و تبلیغات پربازدید می توانید آگهی خودتان را در همین سایت ویژه کنید. آگهی های ویژه مستلزم پرداخت هزینه است ولی در عوض در صفحه اصلی سایت و در تمامی صفحات داخلی سایت سودایران بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهد شد. آگهی های ویژه اعتبار بالاتری دارد و بازدید بیشتری می گیرد.

چگونه در سایت تبلیغات رایگان در اینترنت، تبلیغات موفق ثبت کنم؟ اگر می خواهید در تبلیغات و تبلیغات اینترنتی موفق باشید و تبلیغات پرفروشی داشته باشید، در مرحله اول باید در یک سایت معتبر تبلیغ کنید. سایت سودایران یکی از برترین سایتهای در این زمینه است. در ادامه باید تبلیغات اینترنتی را جدی بگیرید و برای آن وقت بذارید. رایگان بودن تبلیغات در اینترنت نباید باعث شود آن را کم اهمیت فرض کنید. به اندازه ای که تبلیغات در اینترنتی و سایتهای تبلیغات اینترنتی را جدی بگیرید از آن جواب می گیرید. برای نوشتن آگهی های خودتان وقت بذارید. اگر می خواهید به صورت رایگان در تبلیغات اینترنتی موفق باشید، حداقل باید برای آن زمان بذارید. آگهی های کپی و تکراری ثبت نکنید. در همین سایت روزانه افرادی آگهی های تکراری خودشان را بارها و بارها درج می کنند. هر چند که این آگهی ها در سودایران تایید نمی شود ولی اگر تایید هم بشود برای آگهی دهندگان فایده ای ندارد. تبلیغات تکراری و کپی شده از نظر گوگل کم اهمیت است و در نتایج آن نمایش داده نمی شود. خودتان بهتر می دانید وقتی تبلیغات شما موفق و پرفروش خواهد بود که در نتایج جستجوی گوگل جایگاه خوبی داشته باشد. آگهی های تکراری و کپی شده دردی از شما دوا نمی کند. مطلب دیگر اینکه آگهی های خودتان را طولانی بنویسید. هر کدام از آگهی های شما باید حداقل 300 کلمه باشد تا از نظر گوگل اسپم نباشد. در ضمن هر چه توضیحات بیشتری بدهید احتمال فروش را افزایش می دهید و کاربران هم بهتر متقاعد می شوند از شما خرید کنند. میزان فروش بستگی به تعداد حقایقی دارد که در متن آگهی بیان می کنید.





پس افرادی اگهی شما را می بینند که در جستجوی خدمات یا محصولات شما هستند و به احتمال زیاد مشتری شما می شوند. در تبلیغات رادیو و تلویزیون آگهی و تبلیغات شما به هزاران و میلیونها نفر نشان داده می شود ولی اکثریت آنها در جستجوی کالا و خدمات شما نیستند و یا مشتریان بالقوه شما نمی باشند. اکثر آگهی های تراکتی هم که دور انداخته می شود. بنابراین اگر در کار و تجارت خودتان و در کسب و کاری که دارید می خواهید موفق شوید فرصت درج آگهی و تبلیغات در اینترنت و در سایتهای تبلیغات رایگان اینترنتی مانند سایت (سودایران) را از دست ندهید. البته باید آگهی و تبلیغات خودتان را خوب بنویسید و مداومت داشته باشید (مقاله تبلیغ موثر - چگونه تبلیغات موثری داشته باشیم؟ را مطالعه کنید). در صورت امکان آگهی خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. آگهی های ویژه در صفحه اصلی سایت و بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده می شوند.
عبارتهای کلیدی: سایت تبلیغات رایگان، سایت تبلیغات رایگان اینترنتی، تبلیغات در سایت معتبر و پربیننده
اگر می خواهید تبلیغات اینترنتی پربیننده و پربازدید داشته باشید فقط درج اگهی در سایت معتبر و پربازدید کافی نیست. خودتان هم باید تبلیغات خودتان را خوب بنویسید. در مرحله اول باید عنوان خوب و مناسبی برای آگهی های خودتان در نظر بگیرید. اگر آگهی شما عنوان جذابی داشته باشد بین اگهی های مختلف بر روی تبلیغ شما کلیک می شود و در نتیجه بازدید بالایی می گیرد. فرض کنید در همین سایت شخصی از طریق جستجوی عبارت کلیدی فروش رتبه شرکت در گوگل وارد سایت شده است و 20 آگهی را مشاهده می کند. مسلما بر روی آگهی ای کلیک خواهد کرد که عنوان خوبی داشته باشد و عکس جذابی برای آن انتخاب شده باشد. بنابراین عنوانها به مشابه دروازه های ورود برای آگهی کار می کنند. هر چه عنوان آگهی شما بهتر انتخاب شده باشد و جذابتر باشد، بازدید آگهی شما بیشتر شده و تبلیغات اینترنتی پربیننده خواهید داشت. عکس آگهی و تبلیغات شما هم برای داشتن تبلیغات پربازدید مهم است. در عنوان آگهی خودتان مهمترین کلمات کلیدی خودتان را جای دهید.


منبع: سودایران

  • محمد محمدی