سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان سودایران

در سایت سودایران می توانید به صورت رایگان اگهی و تبلیغات اینترنتی ثبت کنید و سود کسب و کار خودتان را افزایش دهید.

سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان سودایران

در سایت سودایران می توانید به صورت رایگان اگهی و تبلیغات اینترنتی ثبت کنید و سود کسب و کار خودتان را افزایش دهید.

سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان سودایران

سایت سودایران www.soodiran.com یکی از بهترین سایتهای آگهی و تبلیغات ایران است که امکانات زیادی برای معرفی کسب و کارها و تبلیغات کالا و خدمات دارد. با درج تبلیغات در سودایران می توانید تعداد مشتریان و درآمد کار خودتان را افزایش دهید.

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در این بخش مطالبی در زمینه پاسخ به سوال چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم و فروش خودمان را افزایش دهیم؟ ارائه می شود. - تبلیغات در اینترنت را جدی بگیرید: اگر به صورت گذری و بدون جدی گرفتن این نوع تبلیغات فقط می خواهید امتحان کنید ببینید چه اتفاقی می افتد به احتمال زیاد نتیجه ای نخواهید گرفت. هر کاری اگر جدی گرفته نشود نتیجه نمی دهد. برای موفقیت در تبلیغات باید برای آن وقت بگذارید و آن را جدی بگیرید. مهم است که آگهی های خودتان را خوب بنویسید و برای نوشتن متن تبلیغ وقت بگذارید.
عنوان آگهی خودتان را خوب بنویسید: اولین چیزی که مشتری از تبلیغ شما خواهد دید عنوان آگهی است. عنوان آگهی باید خلاصه ای از متن تبلیغ شما باشد. عنوانهای کلی مانند "فروش فوری" مناسب نیست. چون مشتری نمی داند آگهی شما در چه زمینه ای است. در عین حال عنوان تبلیغ باید جذاب باشد. پس عنوان آگهی باید واضح باشد و به خوبی مشخص نماید متن آگهی در چه زمینه ای است و در ضمن جذاب باشد. از کلماتی مانند ارزان، رایگان، تضمینی، با قیمت مناسب و رقابتی و .... در عنوان آگهی و تبلیغ خودتان استفاده نمائید. - مطالعه کنید: بهترین متنهای تبلیغاتی

تبلیغات ویژه با بازدهی بالا: در صورت تمایل تبلیغ خودتان در همین سایت و یا سایتهای تبلیغاتی دیگر را ویژه کنید. آگهی ویژه مستلزم پرداخت هزینه است ولی در عوض بیشتر دیده خواهد شد و بازدهی بالاتری هم دارد. آگهی های ویژه از نظر کاربران هم اعتبار بالاتری دارد و با درج تبلیغ ویژه احتمال تماس و جذب مشتری خودتان را افزایش می دهید. - در متن آگهی در رابطه با مزیتهایی که کالا و خدمات شما برای مشتری دارد حرف بزنید و فقط از خودتان تعریف نکنید. اگر خدماتی که ارائه می دهید ویژگیهای مثبتی دارد ببینید این ویژگی ها چگونه می تواند به مشتری نفع برساند و در متن آگهی منافعی که برای مشتری دارد را ذکر کنید. - تعداد تماسهایی که با شما گرفته می شود متناسب با حقایقی است که در متن اگهی ارائه می کنید. هر چه متن آگهی و تبلیغ شما کاملتر و قانع کننده تر باشد برای جذب مشتری و افزایش فروش موثرتر عمل خواهد کرد. در ضمن، از نظر گوگل متن های کاملتر و طولانی تر معتبر تر هم به حساب می آید و در نتایج جستجو بالاتر نمایش داده خواهد شد. از عوامل دیگری که می تواند بر موفقیت تبلیغات شما کاملا موثر باشد، انتخاب عکس مناسب برای آگهی های خودتان است. عکس خوب و جذاب خصوصا اگر خودتان آن را تهیه کرده باشید و عکس و اقعی کالای فروشی شما باشد و یا از خودتان و کارکنانتان حین ارائه خدمات عکس گرفته باشید، می تواند برای افزایش بازدید تبلیغ بسیار مفید باشد. اولا کاربران با دیدن این عکس جذاب بیشتر روی آن کلیک می کنند و ثانیا اعتماد کاربران بیشتر جلب خواهد شد. نکته دیگر اینکه آگهی های عکس دار علاوه بر اینکه در نتایج جستجوی گوگل به کاربران نمایش داده خواهد شد، در نتایج عکس گوگل هم شانس دیده شدن دارد. پس حتما برای تبلیغات خودتان عکس ثبت کنید.

 عنوان آگهی و تبلیغات اینترنتی خودتان را خوب بنویسید. بیننده آگهی شما در مرحله اول عنوان آگهی را مشاهده می کند. اگر عنوان آگهی و تبلیغ جذاب و خوب نوشته شده باشد کاربران بر روی آن کلیک کرده و متن آگهی شما را هم مطالعه خواهند کرد. اگر متن آگهی متقاعد کننده باشد با شما تماس خواهند گرفت. بنابراین به صورت خلاصه می توان گفت برای داشتن تبلیغات موفق و پربازدید باید در مرحله اول تبلیغات خودتان را در سایت معتبر ثبت کنید. صبر و مداومت داشته باشید و تعداد آگهی های خودتان را بیشتر و بیشتر کنید. برای نوشتن آگهی های خودتان وقت بگذارید و کپی نکنید. مهمترین ویژگیهای کالا و خدمات خودتان و مزیتهایی که محصولات شما دارند را بنویسید. و در نهایت عنوان آگهی ها را جذاب و متن آگهی را قانع کننده و با اطلاعات کامل بنویسید. از ادغام چند آگهی یک تبلیغ جدید بسازید. یک راهکار خوب برای افزایش تعداد آگهی های شما این است که اگر به عنوان مثال 5 آگهی ثبت نمودید، برای آگهی ششم این 5 آگهی را با هم ادغام نموده و آگهی جدیدی بسازید و ثبت نمائید. مثلا اگر در 5 آگهی قبلی 5 محصول را معرفی نموده اید، در آگهی ششم که از ادغام آگهی های قبلی ایجاد شده است، هر 5 محصول را می توانید معرفی نمائید و عنوان مناسبی برای این تبلیغ جدید انتخاب کنید. آگهی هایی که از ادغام چند آگهی ایجاد شده باشد تکراری و کپی به حساب نیامده و می تواند کاملا در جذب مشتری موثر باشد.

منحصر به فرد بودن و مفید بودن متن تبلیغات: همانطور که گفته شد، اگر می خواهید آگهی و تبلیغات شما مفید و موثر باشد و در تبلیغات اینترنتی موفق باشید، باید متن آگهی شما کپی نشده باشد. متن آگهی و تبلیغات خودتان را با اختصاص دادن زمان به آن بنویسید. متن آگهی های کپی شده هم توسط کاربران قابل تشخیص است و از اعتبار تبلیغات شما پیش آنها می کاهد و هم گوگل متن های تکراری را تشخیص می دهد و در نتایج جستجوی خودش جایگاهی به آن اختصاص نمی دهد. بنابراین بهتر است متن آگهی شما باید منحصر به فرد باشد. حتی اگر در یک سایت تبلیغات ثبت کرده اید همان تبلیغ را عینا در یک سایت دیگر کپی نکنید. آگهی های متفاوتد با متن و عنوان های مختلف درج نمائید. اگر می خواهید از آگهی و تبلیغات اینترنتی نتیجه مطلوب و مورد نظر خودتان را بگیرید و موفق باشید، در مرحله اول باید برای آن وقت بذارید. برای مطالعه در زمینه چگونکی نوشتن متن خوب و موثر برای تبلیغات مقاله متن تبلیغات موفق و برای مطالعه در زمینه نحوه نوشتن اگهی موفق از نظر گوگل مقاله تبلیغات موفق گوگل را مطالعه نمائید.

انتخاب یک عنوان مناسب که کنجکاوی خواننده را برانگیزد و باعث شود متن آگهی و تبلیغات هم خوانده شود بسیار مهم است. همانطور که قبلا هم گفته شده است، عنوان آگهی حدودا 5 برابر بیشتر از متن آگهی دیده خواهد شد. اگر عنوان تبلیغ خودتان را خوب و با ویژگیهایی که در بالا گفته شد بنویسید کاربر متن اگهی شما را هم خواهد خواهند و اگر متن آگهی را هم کامل و قانع کننده بنویسید، مشتری با شما تماس خواهد گرفت. برای آگهی و تبلیغات خودتان گروه و زیر گروه مناسب را انتخاب نمائید. آگهی خودتان را هر قد خوب هم بنویسید اگر در گروه بندی مناسبی قرار نگیرد بازدهی نخواهد داشت. حین ثبت تبلیغ شهر و استان مناسبی را هم انتخاب نمائید. هر روز یک آگهی درج کنید. اگر می خواهید بیشترین بازدهی را از تبلیغات اینترنتی داشته باشید، هر روز یک آگهی ثبت کنید تا تعداد آگهی های شما بیشتر و بیشتر گردد. به این ترتیب به مرور زنگ خورهای شما آغاز می شود. خلاقیت به خرج دهید. عناوین مختلفی برای آگهی های خودتان انتخاب کرده و برای هر آگهی متنی متفاوت بنویسید. هر روز یکی از محصولات و کالاهای فروشی خودتان را انتخاب کنید و یا خدمات خودتان را به صورتی متفاوت به کاربران معرفی کنید. اگر کالای شما در کل کشور می تواند فروش داشته باشد، هر روز آگهی خودتان را برای یکی از شهرهای ایران بنویسید. هر چه تعداد آگهی های شما بیشتر باشد، احتمال جذب مشتری شما بالاتر خواهد بود. وقتی چند آگهی درج نمودید، آگهی ها را با هم ترکیب کرده و آگهی جدیدی بسازید. در تبلیغات اینترنتی تنها هزینه شما زمان است. زمان و وقت بگذارید و مشتری جذب نمائید.

این "تاثیر نخست" دقیقا چیست؟ در تبلیغات چاپی: عنوان و جاذبه بصری است که نقش تاثیر نخست را بازی می کند. در یک بروشور جلد آن است. در آگهی رادیویی و تلویزیونی: نخستین لحظات پخش آن می باشد. در بسته پستی: نوشته روی پاکت و یا نخستین جمله های نامه است. در آگهی های جراید نخستین پاراگراف و در نمایش کالا اسلایدهای نخستین می باشد. در تبلیغات اینترنتی و درج آگهی در اینترنت هم عنوانی است که برای تبلیغ خودتان انتخاب می نمائید و عکس و تصویری که برای آن انتخاب می کنید.

در کنار تبلیغ کالا و خدمات خودتان و ارائه ویژگیهای رقابتی کالا و خدمات خودتان و بیان مزیتهایی که محصولات شما برای مشتریان دارد، به صورت کلی اطلاعات مفیدی در زمینه محصولاتی که ارائه می کنید هم ارائه نمائید. به این ترتیب مشتریان متوجه خواهند شد که شما در زمینه کاری خودتان یک متخصص هستید و می توانند روی شما حساب کنند. مثلا اگر در زمینه خرید و فروش و اجاره موتور برق و دیزل ژنراتور و .... فعالیت دارید، در متن آگهی در مورد نحوه انتخاب دیزل ژنراتور مناسب، نحوه استفاده مناسب از آن و .... هم می توانید توضیحاتی ارائه کنید و در کنار آن ویژگیهای برتر دیزل ژنراتورهای خودتان را هم بیان کنید. هم به کاربران اطلاعات مفید بدهید و هم محصولات خودتان را تبلیغ کنید. برای آگهی خودتان کلمات کلیدی انتخاب کنید. به این ترتیب در گوگل بهتر ایندکس شده و آگهی شما موثر تر و موفق تر خواهد بود. آگهی و تبلیغات خودتان را کامل و واضح و قانع کننده بنویسید. در متن اگهی خودتان به صورت کامل در مورد مزایا و فوایدی که کالا و خدمات شما برای مشتریانتان دارد توضیح دهید. توجه خودتان را بر روی مشتریان و فوایدی که محصولات یا خدمات شما برای انها دارد بذارید. متن آگهی و تبلیغات شما باید به اندازه ای کامل و قانع کننده باشد که وقتی یکی از مشتریان شما آگهی را دید، قانع شود با شما تماس بگیرد. در متن اگهی صداقت را رعایت کنید و توضیحات کاملی ارائه نمائید. متن های کامل و بلند از نظر گوگل هم ارزشمندتر است. لینک آگهی خودتان را در شبکه های اجتماعی، فرومها و ... پخش کنید. نکته مهمی که وجود دارد این است که هر چه از سایتهای مختلف و منابع مختلف تعداد لینک بیشتری به اگهی و تبلیغات شما داده شود، اعتبار آن از نظر گوگل افزایش می یابد. گوگل هر لینک را یک رای به حساب آورده و هر چه تعداد این لینکها بیشتر باشد، جایگاه اگهی شما در نتایج جستجوی گوگل هم افزایش می یابد. مطلب دیگر اینکه، وقتی تبلیغات خودتان را در شبکه های اجتماعی قرار می دهید، ممکن است از طریق همین شبکه های اجتماعی نیز مشتری جذب نمائید. اگر خودتان هم سایت یا وبلاگی دارید، از سایت یا وباگ خودتان هم به تبلیغات خودتان لینک بدهید و اعتبار ان را نزد گوگل بیشتر و بیشتر کنید.


بیشتر بخوانید:

چگونه تبلیغات موفق داشته باشیم؟




مداومت و پشتکاری در موفقیت شما در تبلیغات اینترنتی و افزایش تعداد مشتریانتان مهم است. در همین سایت هر تعداد آگهی که بخواهید می توانید ثبت کنید. هر روز یک آگهی درج نمائید و یکی از محصولات خودتان را معرفی کنید. از ثبت آگهی تکراری اجتناب نمائید و اگر خدماتی برای ارائه دارید و یا محصولی می فروشید هر روز وقت بذارید و آن را در قالب یک آگهی جدید معرفی نمائید.
تبلیغات اینترنتی: تبلیغات اینترنتی یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است . آگهی اینترنتی به نسبت سایر انواع تبلیغات و آگهی های دیگر مزیتهای فراوانی دارد. از جمله مزیتهای آگهی اینترنتی می توان به نامحدود بودن توضیحاتی که برای هر آگهی می توانید ثبت کنید، نامحدود بودن تعداد آگهی های ثبت شده و عدم محدودیت زمانی و مکانی برای متقاضیان آگهی جهت مشاهده آن است. آگهی اینترنتی به صورت 24 ساعته در معرض دید بازدید کنندگان قرار داشته و محدودیت مکانی نیز ندارد. به عنوان مثال، شما هر جای ایران که ساکن باشید، با درج آگهی اینترنتی، آگهی خود را در معرض دید کل افراد ساکن در کل شهرهای ایران و همچنین سراسر جهان قرار می دهید. وب سایت سودایران یکی از برترین سایتهای آگهی و تبلیغات اینترنتی ایران است. سودایران تا سال 96 بیش از 110000 آگهی ثبت شده دارد. درج تبلیغات در سودایران رایگان است و حتی اگر بخواهید آگهی خودتان را ویژه کنید، هزینه ثبت اگهی ویژه به نسبت هزینه تبلیغات در روزنامه و تبلیغات تراکت و رادیو تلویزیون خیلی پایینتر است.

چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر

متن آگهی یا آگهی های خودتان را مطابق میل گوگل بنویسید: در متن آگهی خودتان کلمات کلیدی مربوط به کار و حرفه خودتان و یا کلمات و عباراتی که مرتبط با خدمات شما و یا محصولات شما می باشد را به صورت کاملا طبیعی تکرار کنید. در جملات و توضیحاتی که می نویسید از این کلمات و عبارتهای کلیدی استفاده کنید. متن آگهی خودتان را تا جایی که می توانید کامل و طولانی بنویسید. از نظر گوگل متن های خیلی کوتاه اسپم به حساب آمده و ارزش چندانی ندارد. بنابراین در متن آگهی و تبلیغات خودتان توضیحات کاملی ارائه کنید.

آگهی های متعدد ثبت نمائید: درج آگهی های متعدد مزایای فراوانی دارد. از طرفی، به عنوان مثال، اگر شما 20 آگهی ثبت کنید، ممکن است از بین این 20 آگهی یکی از آگهی های شما به صورت بسیار موثر توسط گوگل ایندکس شده و در صفحه اول نتایج آن ارائه گردد (اتفاقی که برای بعضی از کاربران سایت سودایران افتاده است). از طرف دیگر هر چه تعداد آگهی های شما در سایت سودایران بیشتر باشد، کاربران با جستجوی آگهی ها، احتمال اینکه یکی از آگهی های شما را مشاهده کنند افزایش می یابد. در ضمن، وقتی شما آگهی های متعدد ثبت می کنید، عناوین مختلف و متن های متفاوتی برای آنها انتخاب می کنید و کاربران مختلف با درخواستها و سلایق مختلف وقتی در گوگل کلمات متفاوتی را جستجو می کنند، ممکن است به سمت هر کدام از آگهی های شما هدایت شوند و احتمال جذب مشتری شما بیشتر و بیشتر می گردد.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

اگر در جستجوی بهترین سایت تبلیغات ثبت شرکت و رتبه بندی هستید ....

اگر می خواهید در هر کدام از زمینه های تغییرات شرکت- خرید شرکت پیمانکاری - آماده - اخذ جواز صنایع - تامین نیرو- ثبت شرکت در تهران - خرید رتبه های پیمانکاری - ثبت آرم - رتبه آماده - فروش رتبه ساختمان - ثبت لوگو- رتبه 5 آماده پیمانکاری - رتبه های آماده واگذاری- ارتقاء رتبه- رتبه آماده پیمانکار- شرکتهای رتبه دار- فروش شرکت - رتبه - شرکت رتبه دار- ثبت انواع شرکت در تهران - خرید رتبه 5 پیمانکاری و .... در یک سایت معتبر و پربازدید تبلیغات خودتان را درج نمائید ...

در هر صورت، به سایت تبلیغات اینترنتی سودایران مراجعه کنید. سودایران یکی از بهترین سایتهای تبلیغات در زمینه ثبت شرکت و رتبه بندی و سایر زمینه ها است. در این سایت یک بخش کاملا تخصصی (ساب دامنه) برای درج آگهی در زمینه ثبت شرکت و رتبه بندی ارائه شده است. برای مشاهده این بخش در سایت سودایران و مشاهده آگهی های ثبت شده در آن بر روی عبارت ثبت شرکت و رتبه بندی کلیک کنید. ثبت تبلیغات در سودایران رایگان است ولی در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شود و بازدید بیشتری از آن به عمل آید.

در سایت سودایران علاوه بر آگهی های مرتبط با ثبت شرکت مقالاتی هم در زمینه نحوه ثبت شرکت و رتبه بندی و ثبت شرکت در زمان کم و .... ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله مراحل تشکیل و ثبت شرکت سهامی عام یا قیمت شرکت ثبت شده، خرید شرکت آماده رتبه دار را در این زمینه مطالعه کنید. در صورتیکه تبلیغات خودتان را در سایت سودایران ویژه نمائید، علاوه بر اینکه در صفحه اصلی سایت و صفحات مرتبط با ثبت شرکت و خرید و فروش شرکت و ... تبلیغ شما بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده می شود، در بخش مقالات مرتبط با ثبت شرکت و رتبه بندی هم به کاربران آگهی شما پیشنهاد داده خواهد شد. بنابراین بازدید و بازدهی آگهی شما بیشتر هم می شود.

در حال حاضر، استفاده از تبلیغات اینترنتی برای جذب مشتری و فعالیت در زمینه ارائه انواع خدمات از جمله ثبت شرکت و رتبه بندی یکی از بهترین روشها است. تبلیغات در اینترنت در کل تهران و کرج و در کل کشور دیده خواهد شد و بنابراین با حضور در اینترنت و در سایتهای تبلیغات معتبر مانند سودایران در کل کشور دیده خواهید شد. تبلیغات روزنامه و تراکت و ... هم به لحاظ زمانی و هم به لحاظ مکانی محدودیت دارد و برای گسترش کسب و کار شما نمی تواند خیلی مفید باشد. اگر خودتان سایت یا وبلاگی دارید با درج تبلیغات ویژه ثبت شرکت در سودایران می توانید لینک فالو به سایت یا وبلاگ خودتان هم بدهید و اعتبار آن را افزایش دهید.


تغییرات شرکت - خرید شرکت پیمانکاری - رتبه آماده

  • محمد محمدی