سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان سودایران

در سایت سودایران می توانید به صورت رایگان اگهی و تبلیغات اینترنتی ثبت کنید و سود کسب و کار خودتان را افزایش دهید.

سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان سودایران

در سایت سودایران می توانید به صورت رایگان اگهی و تبلیغات اینترنتی ثبت کنید و سود کسب و کار خودتان را افزایش دهید.

سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان سودایران

سایت سودایران www.soodiran.com یکی از بهترین سایتهای آگهی و تبلیغات ایران است که امکانات زیادی برای معرفی کسب و کارها و تبلیغات کالا و خدمات دارد. با درج تبلیغات در سودایران می توانید تعداد مشتریان و درآمد کار خودتان را افزایش دهید.

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بهترین و موثرترین روش ها برای ثبت تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی موفق در این بخش توضیح داده شده است. برای اینکه تبلیغات تدریس خصوصی موفقی بنویسید باید به این فکر کنید که چه مواردی را در متن تبلیغ خودتان ذکر کنید که بتواند اعتماد متقاضیان تدریس خصوصی و والدین ایشان را جلب نماید. هر موردی که بتوانید به جلب اعتماد بیشتر متقاضیان کلاس خصوصی کمک کند و در این راستا مفید باشد می تواند برای موفق شدن تبلیغ تدریس خصوصی شما موثر باشد. برای درج تبلیغات تدریس خصوصی به سایت ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php معلم خصوصی در تمامی رشته ها و زمینه ها مراجعه نمائید.

باید مستند حرف بزنید و مدارک لازم را هم ارائه نمائید. می توانید اگر در کنکور یا المپیاد رتبه خوبی کسب کرده اید یا معدل بالایی داشته اید و مثلا دانشجوی نمونه بوده اید در متن تبلیغ به آن اشاره کنید. این هم می تواند خیلی مفید باشد. اگر در زمینه تدریس خصوصی کنکور فعالیت دارید و خودتان در کنکور موفق بوده اید بد نیست که کارنامه خودتان را هم در این سایت قرار دهید. حتما از شاگردهای قبلی خودتان بخواهید در بخش نظر سنجی و در صفحه خودتان در همین سایت ایران مدرس نظرات مثبت خودشان را اعلام کنند و این برای جذب شاگرد جدید بسیار مفید است.

بهترین راهکارها برای استفاده مفید از تبلیغات اینترنتی در زمینه تدریس خصوصی

اینکه گفته می شود بسیار عالی است که در اینترنت حضور قوی ای داشته باشید و برای خودتان تبلیغ کنید کاملا درست است، اما آیا تمامی افراد از این روش نتیجه می گیرند؟ جواب خیر است. اگر می خواهید هر روشی برای شما بازدهی خوبی داشته باشد در مرحله اول باید آن را جدی بگیرید. باید برای تبلیغات در اینترنت و در سایت هایی مانند سایت ایران مدرس و یا سایت تدریس ریاضی وقت بگذارید و حتی بعضا هزینه کنید. سعی کنید در هر سایتی که تبلیغ ثبت می کنید متن آگهی خودتان را کامل بنویسید و حتی برای هر سایت متن متفاوتی بنویسید و کپی کاری نکنید. سایت تدریس خصوصی 
https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php ایران مدرس

پیشنهاد می شود مقالهراهکارهایی برای داشتن بهترین تبلیغات تدریس خصوصی و جذب شاگرد بیشتررا هم مطالعه نمائید.

می توانید برای خودتان عکس خوبی را قرار دهید و حتی از نحوه تدریس خودتان فیلم بگیرید و آن را ارائه کنید. در ایران مدرس امکان ثبت جزوه و خلاصه جزوه و نمونه سوال امتحانی و .... هم فراهم شده است. بنابراین امکانات مختلف و متنوعی را در اختیار دارید تا خودتان را معرفی نمائید و شاگرد جذب کنید. در متن تبلیغ خودتان سوابق تدریس و رزومه کاری کاملی را ارائه کنید. هر چه کاملتر بنویسید بهتر است.

برای نوشتن آگهی خودتان وقت بگذارید: اگر می خواهید از تبلیغات اینترنتی در سایت های معتبر تدریس خصوصی برای جذب شاگرد و کسب درآمد از این کار نتیجه خوبی بگیرید باید این روش را جدی بگیرید. برای نوشتن تبلیغ خودتان وقت بگذارید. اسم تمام دروس تدریسی خودتان (ریاضی هشتم، ریاضی هفتم، ریاضی ششم، حسابان، هندسه و ...) را با جزئیات کامل بنویسید. افتخارات و سوابق تدریس خودتان را بنویسید و برای نوشتن تبلیغ خودتان زمان در نظر بگیرید.

عکس شیک، عنوان جذاب و متن کامل برای تبلیغ خودتان در نظر بگیرید: به هر میزان عکس پرسنلی شیک تر و مرتب تری قرار دهید در نهایت جذب شاگرد بیشتری خواهید داشت. به هر میزان در عنوان اگهی افتخارات مهمتر و تمایزهای بیشتری را نوشته باشید باز هم جذب شاگرد بیشتری خواهید داشت. در کنار این موارد متن تبلیغ هم بسیار مهم است. به هر میزان متن آگهی خودتان را بهتر و کاملتر بنویسید اعتماد متقاضیان تدریس خصوصی ریاضی و والدین ایشان بیشتر جلب شده و شاگرد بیشتری خواهید داشت.

فیلم نمونه تدریس ارائه دهید
در سایت ایران مدرس امکان دیگری هم برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی اساتید در نظر گرفته شده است. بعد از ورود به پنل کاربری می توانید از گزینه های سمت راست گزینه ثبت نمونه فیلم تدریس خصوصی را مشاهده نمائید. شما می توانید فیلم یا فیلم های کوتاهی را تهیه کنید و قرار دهید. این فیلم در کنار مشخصات شما نمایش داده خواهد شد. اگر ویدیوی تدریس خوبی را قرار دهید و نحوه تدریس عالی شما را به خوبی نشان دهد باعث جذب شاگرد بیشتری خواهد شد.

چرا ایران مدرس برای درج تبلیغات تدریس خصوصی؟

ایران مدرس بیش از 12 سال است که در زمینه آگهی و تبلیغات تدریس فعالیت دارد و یکی از باسابقه ترین و قدیمی ترین سایتهای اگهی تدریس خصوصی ایران است. همانطور که می دانید سایتهایی که قدیمی تر و باسابقه تر هستند از نظر موتورهای جستجو هم معتبر تر به حساب آمده و در نتایج جستجوی گوگل در جایگاه بالاتری نمایش داده خواهند شد. به این ترتیب آگهی های تدریس خصوصی ثبت شده در ایران مدرس بیشتر در معرض دید بازدیدکنندگان و متقاضیان تدریس خصوصی قرار می گیرد.

متن تبلیغات تدریس خصوصی

متن تبلیغات تدریس خصوصی باید خوب نوشته شود. در پاراگراف اول متن تبلیغات تدریس خصوصی بهترین سوابق خودتان را بنویسید. همانطور که گفته شد، متن تبلیغات تدریس را کامل بنویسید ولی اگر پاراگراف اول را خوب ننویسید؛ متن شما خوانده نخواهد شد. می توانید از شاگردهایتان در کلاسهای خصوصی و گروهی نظر سنجی کنید و نظرات مثبت آنها را در متن آگهی تدریس خودتان قرار دهید. اگر واقعا خوب تدریس کنید و نظرات شاگردهایتان مثبت است، قرار دادن این نظرات در متن تبلیغات تدریس خصوصی بسیار موثر بوده و شاگردهای بیشتری برای شما جذب خواهد کرد. متن تبلیغات تدریس خصوصی را به زبان رسمی بنویسید و یکی دوبار آن را بخوانید که غلطهای املایی نداشته باشد. مواردی بوده است که یک مدرس در متن آگهی تدریس خودش چند غلط املایی داشته است. به نظر شما آیا دانش آموزان و دانشجویان و یا والدین آنها به چنین شخصی برای تدریس خصوصی اعتماد می کنند؟!

در عنوان آگهی مهمترین دروس تدریسی را ذکر نمائید.
ممکن است شما هم بتوانید ریاضی را درس بدهید و هم فیزیک را. ولی اگر در عنوان تبلیغ فقط تدریس خصوصی ریاضیات را ذکر کرده باشید متقاضیان آموزش فیزیک بر روی تبلیغ شما کلیک نخواهند کرد. پس اسم مهمترین دروس تدریسی را در عنوان تبلیغ ارائه دهید.

اسم تمام دروسی که می توانید درس بدهید را در متن اگهی بیاورید.
در عنوان آگهی تعداد کاراکتر محدودی دارید و به صورت کلی می توانید اسم دروس تدریسی را بنویسید. اما در متن اگهی محدودیت کاراکتر ندارید و با تمام جزئیات اسم دروسی که می توانید درس بدهید را ارائه کنید. به عنوان مثال وقتی شما در لیست مدرسین هندسه نمایش داده خواهید شد که درس هندسه را در متن آگهی ذکر کرده باشید. به صورت کلی اگر بخواهید تدریس ریاضیات را بنویسید کافی نیست. اسم تک تک دروس را بنویسید.

مطالعه کنید: درج آگهی اینترنتی تدریس خصوصی ریاضی برای جذب شاگرد

در سایت های مختلف تبلیغات منحصر به فرد بدهید.
به عنوان مثال اگر می خواهید هم در وب سایت ایران مدرس و هم در سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com تبلیغ داشته باشید سعی کنید متن و عنوان آگهی های تدریس یکسان نباشد و کپی کاری نکنید. در هر سایت تبلیغ مختص خودش را ثبت کنید. گوگل متن های کپی شده را از نتایج جستجوی خودش حذف می کند.

برای دروس تدریسی خودتان جزوه، خلاصه جزوه و یا نمونه سوال انتخاب کنید

در ایران مدرس بعد از ورود به کنترل پنل امکان ثبت جزوه و خلاصه جزوه برای شما وجود دارد. می توانید در جزواتی که ثبت می کنید شماره تماس و مشخصات خودتان را هم درج نمائید تا وقتی متقاضیان تدریس جزوه ی شما را دانلود می کنند بتوانند با شما در تماس باشند. جزوات ثبت شده شما در بخش دانلود ایران مدرس هم نمایش داده شده و در کنار آن ذکر خواهد شد که جزوه توسط شما ثبت شده است و مشخصات شما در بخش جزوات هم نمایش داده خواهد شد. در ضمن، با ثبت جزوه، صفحه آگهی شما محتوای بیشتری خواهد داشت و از نظر گوگل بهینه تر و از نظر کاربران هم جذاب تر خواهد بود.

منبع: IranModares.com

  • محمد محمدی