سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان سودایران

در سایت سودایران می توانید به صورت رایگان اگهی و تبلیغات اینترنتی ثبت کنید و سود کسب و کار خودتان را افزایش دهید.

سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان سودایران

در سایت سودایران می توانید به صورت رایگان اگهی و تبلیغات اینترنتی ثبت کنید و سود کسب و کار خودتان را افزایش دهید.

سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان سودایران

سایت سودایران www.soodiran.com یکی از بهترین سایتهای آگهی و تبلیغات ایران است که امکانات زیادی برای معرفی کسب و کارها و تبلیغات کالا و خدمات دارد. با درج تبلیغات در سودایران می توانید تعداد مشتریان و درآمد کار خودتان را افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

در این مقاله در رابطه با نحوه ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موثر و با بازدهی بالا توضیح داده شده است. درج تبلیغات تدریس خصوصی در سایت های معتبر مانند ایران مدرس www.IranModares.com می تواند برای جذب شاگرد بسیار موثر باشد.

نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی

بسیار خوب و مناسب است که در متن تبلیغات تدریس خصوصی مواردی که مهمتر است و از اهمیت بالاتری برخوردار است در اولین پاراگراف نوشته شود. ویژگی های بارز و مهمترین افتخارات بهتر است در ابتدای متن قرار گیرد تا شخص متقاضی کلاس را از همان ابتدا با خودش درگیر کند. اشاره به موفقیت های خود مدرس در دوران تحصیل هم در متن آگهی بسیار مفید است. اگر مدرس یا استاد تدریس خصوصی در دانشگاه معتبر و بسیار خوبی درس خوانده است بهتر است بسیار روی آن تاکید گردد و اگر معدل بالایی در دوران تحصیل داشته است، در جشنواره ها و المپیاد و یا کنکور رتبه خوبی کسب کرده است، در دوران تحصیل دانشجوی نمونه بوده است و یا هر افتخار دیگری که دارد را هم در متن تبلیغ ذکر نماید.

عکسی که برای تبلیغ تدریس خصوصی خودتان انتخاب می کنید هم به اندازه عنوان تبلیغ در جذب شاگرد، افزایش بازدیدهای تبلیغ شما و افزایش بازدهی آگهی به صورت کلی موثر است. وقتی یک عکس پرسنلی شیک و مرتب و خوب برای تبلیغ خودتان ثبت می نمائید باعث می شود افراد بیشتری بر روی آگهی شما کلیک کنند و تمایل داشته باشند با شما تماس بگیرند. نکته دیگر اینکه متن تبلیغ خودتان را هم باید خوب بنویسید. وقتی تبلیغ شما عنوان و عکس خوبی دارد زیاد دیده می شود.

پیشنهاد می شود مقالهراهکارهایی برای داشتن بهترین تبلیغات تدریس خصوصی و جذب شاگرد بیشتررا هم مطالعه نمائید.

متن تبلیغات تدریس خصوصی را عالی بنویسید و به صورت مداوم به روز نمائید

واقعا یکی از رموز و رازهای موفقیت در جذب شاگرد همین متن اگهی تدریس خصوصی است. شما وقتی عنوان و عکس را خوب انتخاب می کنید تبلیغ شما بیشتر دیده خواهد شد ولی وقتی تماس های بیشتری با شما خواهند گرفت که متن تبلیغ را خوب نوشته باشید. خودتان را جای متقاضیان تدریس خصوصی و یا والدین انها بگذارید. فرض کنید آگهی یکی از اساتید را دیده اید که متن کوتاه و مختصری دارد ولی استاد دیگری سوابق تدریس را کامل ارائه نموده است و ذکر کرده است که قبلا در کدام مدارس درس داده است و حتی نظرات شاگردهای قبلی خودش را هم ثبت نموده است و به خوبی نشان می دهد که تدریس ایشان عالی است. با کدامیک از اساتید تماس می گیرد. خوب مسلما با استاد و معلمی که با ارائه متن بهتر و کاملتر اعتماد شما را بیشتر جلب کرده است. بنابراین خودتان هم روی این متن تبلیغ خوب کار کنید و تلاش کنید متن را عالی بنویسید. در هر زمانی نکته جدیدی به نظرتان رسید به متن تبلیغ اضافه کنید. نگران طولانی شدن متن آگهی تدریس نباشید. مهمترین موارد را در پاراگراف اول ذکر نمائید.

به صورت کلی منظور درج تبلیغ در سایت های تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com، سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com، استفاده از شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام، ایجاد سایت و وبلاگ و .... است. شما می توانید از هر کدام از این موارد و یا از ترکیبی از آنها برای تبلیغ تدریس خصوصی و جذب شاگرد استفاده نمائید و به تناسب شهر محل سکونت شما و یا دروسی که تدریس می کنید برای هر شخص ممکن است یکی از این روش ها بهترین روش باشد.

تبلیغ خودتان را در فروم ها و شبکه های اجتماعی معرفی نمائید.
یک راهکار خوبی که وجود دارد این است که برای آگهی تدریس خصوصی خودتان تبلیغ کنید. چرا فقط باید منتظر باشید تا شخصی از صفحه تدریس شما بازدید کند؟ خودتان هم دست به کار شوید و برای خدمات تدریس خصوصی خودتان در سایت ها و وبلاگ ها، شبکه های اجتماعی، فروم ها و انجمن ها و .... تبلیغ کنید و آدرس صفحه آگهی تدریس خصوصی خودتان در سایت ایران مدرس را هم معرفی نمائید. به این ترتیب علاوه بر روش های ذکر شده قبلی از این طریق هم می توانید برای خودتان بازدید کننده و در نتیجه شاگرد جذب نمائید. از وبلاگ یا سایت خودتان به صفحه تدریس خودتان لینک بدهید و آن را معرفی نمائید.

نکات تکمیلی برای درج تبلیغات تدریس خصوصی موفق

برای تبلیغ خودتان یک عکس خوب هم انتخاب نمائید بسیار مفید است. یک عکس پرسنلی شیک از خودتان کاملا موثر است. افراد در صفحات مختلف ایران مدرس یا سایت های دیگر قبل از این که متن تبلیغ شما را ببینید و مطالعه کنند عکس شما و عنوان آگهی تدریس را مشاهده می کنند. اگر عنوان تبلیغ را خوب نوشته باشید و عکس خوبی را انتخاب کرده باشید، از بین آگهی های تدریس خصوصی مختلف بر روی تبلیغ شما کلیک می شود. بنابراین با انتخاب عکس و عنوان خوب برای تبلیغ تدریس خصوصی خودتان تعداد کلیک هایی که بر روی آگهی شما می شود را افزایش دهید و با ارائه متن تدریس خصوصی خوب این کلیک ها را تبدیل به تماس کنید. در ایران مدرس اخیرا امکان ثبت فیلم نمونه تدریس هم فراهم شده است. اگر یک فیلم نمونه تدریس یکی دو دقیقه ای از خودتان قرار دهید در جذب شاگرد بیشتر و افزایش تاثیر آگهی تدریس شما بسیار موثر است.

نوشتن متن تبلیغ کامل و قانع کننده: مواردی که تا به حال گفته شده است برای افزایش بازدید آگهی شما است. عنوان خوب، عکس مناسب و کلمات کلیدی باعث می شود آگهی شما بیشتر دیده شود. کاربران بعد از کلیک بر روی تبلیغ شما وارد متن تبلیغ می شوند. حال اینکه آیا این بازدیدها تبدیل به تماس و جذب شاگرد می شود یا نه تا حدود زیادی بستگی به این دارد که متن تبلیغ را چگونه نوشته باشد. باید متن تبلیغ تا جایی که ممکن است کامل و قانع کننده باشد.

در بین آگهی های مختلف معمولا اول عکس و عنوان دیده می شود و باید روی انتخاب این دو مورد دقت کنید تا بهترین تبلیغ را داشته باشید. در عنوان آگهی هم قول های خوبی بدهید. مواردی مانند "جلسه اول رایگان" ، "100 درصد تضمینی" ، " تضمین کیفیت تدریس" و .... بسیار مناسب هستند و در عنوان تبلیغ از آنها استفاده نمائید. در ضمن، در عنوان آگهی خودتان مهمترین افتخار یا افتخارات خودتان مانند "رتبه 102 کنکور" ، " دبیر رسمی با 20 سال سابقه تدریس" ، "دارای سابقه تدریس در دانشگاه" و ... را هم ذکر نمائید. اگر می خواهید بهترین تبلیغ با بازدهی بالا داشته باشید این موارد را در نظر بگیرید. همانطور که گفته شد، شخصی که می خواهد با یک معلم خصوصی خوب کلاس داشته باشد در حال حاضر به احتمال زیاد از گوشی یا لپ تاپ خودش برای جستجو در اینترنت استفاده می کند و تعداد خیلی زیادی از مدرسین را می بیند. شما خودتان را جای ایشان بگذارید. به کدام استاد و مدرس می تواند اعتماد نماید و از کجا باید بداند به کدام استاد اعتماد نماید. شما باید در متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان اعتماد سازی کنید. باید بهترین ویژگی های خودتان را بنویسید و سعی کنید صادقانه به تجارب مفید گذشته خودتان و رزومه قوی ای که دارید اشاره نمائید.

نظرات شاگردهای قبلی خودتان را درج نمائید: وقتی وارد صفحه تبلیغ خودتان می شوید خواهید دید که امکان ثبت نظر برای شاگردهای شما وجود دارد. به شاگردهای موفق قبلی خودتان که در درس ریاضی نمره خوبی گرفته اند بگوئید که وارد صفحه تبلیغ شما در همین سایت ایران مدرس شده و نظر مثبت خودشان را برای شما درج نمایند. نظرات مثبت شاگردهای قبلی در جذب شاگرد جدید بسیار موثر است. یا می توانید به صورت کاغذی از شاگردهای خودتان نظر سنجی کنید و در سایت قرار دهید.

مدرک تحصیلی خودتان را آپلود نمائید
در سایت های اینترنتی مختلف اساتید زیادی ثبت نام کرده اند و برای ارائه دروس مختلف و خدمات تدریس خصوصی اعلام آمادگی نموده اند. مشکلی که متقاضیان کلاس خصوصی دارند این است که نمی دانند به کدام استاد باید اعتماد نمایند. در ایران مدرس امکان ثبت مدرک تحصیلی و رزومه هم برای اساتید در نظر گرفته شده است. به این ترتیب شما با ارائه مدرک تحصیلی خودتان و یا مثلا کار نامه کنکور و یا مدرک آیلتس و یا هر مدرک معتبر دیگری که دارید می توانید اعتماد کاربران و متقاضیان کلاس خصوصی را بیش از پیش جلب نمائید. برای تعداد مدارکی که قرار می دهید هم محدودیتی وجود ندارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی