سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان سودایران

در سایت سودایران می توانید به صورت رایگان اگهی و تبلیغات اینترنتی ثبت کنید و سود کسب و کار خودتان را افزایش دهید.

سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان سودایران

در سایت سودایران می توانید به صورت رایگان اگهی و تبلیغات اینترنتی ثبت کنید و سود کسب و کار خودتان را افزایش دهید.

سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان سودایران

سایت سودایران www.soodiran.com یکی از بهترین سایتهای آگهی و تبلیغات ایران است که امکانات زیادی برای معرفی کسب و کارها و تبلیغات کالا و خدمات دارد. با درج تبلیغات در سودایران می توانید تعداد مشتریان و درآمد کار خودتان را افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با نحوه ثبت تبلیغات اینترنتی موفق و پربازدید توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید در تبلیغات اینترنتی موفق باشید و مشتریان بیشتری داشته باشید .... اگر قصد دارید فروش خودتان را افزایش دهید .... اگر می خواهید بدانید چگونه از پتانسیل های تبلیغات در اینترنت برای رونق کسب و کارتان استفاده نمائید .... در هر صورت مقالات زیر که در سایت معتبر و پربازدید سودایران ثبت شده است را مطالعه نمائید.









در متن آگهی ذکر کنید که تبلیغ شما چه فواید و مزایایی برای مصرف کننده و مشتریان دارد و چه مزیتهایی به نسبت کالاهای مشابه خودش دارد. به هر میزان برای نوشتن آگهی خودتان وقت بگذارید و در متن آگهی با در نظر گرفتن رضایت و منافع مشتریان توضیحات بیشتری ارائه دهیدهم احتمال تماس مشتری با خودتان را افزایش می دهید و هم متن تبلیغ شما برای گوگل بهینه تر شده و بازدید بیشتری از تبلیغ شما به عمل خواهد آمد. متن آگهی های شما باید حداقل 300 کلمه باشد و از کپی کاری هم حذر کنید. تبلیغات در اینترنت را جدی بگیرید و برای نوشتن متن تبلیغ خودتان وقت بگذارید. عنوان آگهی خودتان را خوب بنویسید: اولین چیزی که مشتری از تبلیغ شما خواهد دید عنوان آگهی است. عنوان آگهی باید خلاصه ای از متن تبلیغ شما باشد. عنوانهای کلی مانند "فروش فوری" مناسب نیست. چون مشتری نمی داند آگهی شما در چه زمینه ای است. در عین حال عنوان تبلیغ باید جذاب باشد. پس عنوان آگهی باید واضح باشد و به خوبی مشخص نماید متن آگهی در چه زمینه ای است و در ضمن جذاب باشد. از کلماتی مانند ارزان، رایگان، تضمینی، با قیمت مناسب و رقابتی و .... در عنوان آگهی و تبلیغ خودتان استفاده نمائید.
- تبلیغات در اینترنت را جدی بگیرید: اگر به صورت گذری و بدون جدی گرفتن این نوع تبلیغات فقط می خواهید امتحان کنید ببینید چه اتفاقی می افتد به احتمال زیاد نتیجه ای نخواهید گرفت. هر کاری اگر جدی گرفته نشود نتیجه نمی دهد. برای موفقیت در تبلیغات باید برای آن وقت بگذارید و آن را جدی بگیرید. مهم است که آگهی های خودتان را خوب بنویسید و برای نوشتن متن تبلیغ وقت بگذارید.
- روش های مختلف را امتحان کنید و بهترین روش را بیابید: از بین انواع روشهای مختلف تبلیغاتی (تبلیغ در اینترنت، روزنامه، تراکت، شبکه های اجتماعی و ....) بهترین روشی که برای کسب و کار شما بهترین نتیجه را دارد باید با سعی و خطا و امتحان کردن روشهای مختلف پیدا کنید. البته همانطور که می دانید تبلیغات اینترنتی بسیار گسترده است و هیچ گونه محدودیتی ندارد. در نتیجه برای ارائه هر نوع خدمات و محصولاتی و برای هر کسب و کاری این روش جواب می دهد.
از مزیتهای تبلیغات اینترنتی این است که اولا به نسبت اکثر روشهایی که گفته شد هزینه کمتری دارد. ثبت آگهی در همین سایت سودایران کاملا رایگان است (در بالای همین صفحه بر روی ثبت آگهی رایگان کلیک کنید و بعد از ثبت نام تبلیغ خودتان را درج نمائید). حتی اگر تبلیغ خودتان را ویژه کنید، باز هم هزینه ای که پرداخت می کنید به نسبت بسیاری از روشها کمتر است. تبلیغات اینترنتی برای جذب مشتری می تواند کاملا موثر باشد اگر برای نوشتن آگهی های خودتان وقت بگذارید و آن را جدی بگیرید. وقتی در سودایران و یا هر سایت دیگری آگهی ثبت می کنید تا زمانی که خودتان آن را حذف نکرده اید باقی خواهد ماند و این یک مزیت اساسی این روش به نسبت سایر انواع روشهای جذب مشتری است. تبلیغات برای انواع کسب و کارها می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال برای ارائه انواع خدمات در زمینه ثبت شرکت و رتبه بندی یا تهیه غذای شرکتی و .... تبلیغات اینترنتی خوب پاسخ می دهد. ولی برای فروش کالا یا خدماتی که به صورت محلی ارائه می شود ممکن است تبلیغات تراکتی بهتر جواب بدهد. کالا و خدماتی که افراد جوان و تحصیل کرده با آن سر و کار دارند و این افراد نیاز خودشان را از طریق اینترنت جستجو می کنند برای تبلیغات اینترنتی مناسب است. البته امروزه اینترنت بسیار فراگیر شده است و تقریبا تمامی افراد با آن سر و کار دارند. بنابراین با توجه به ارزان بودن این روش و اینکه روش کاملا فراگیری است حداقل می توانید آن را امتحان نمائید. البته امتحان کردن این روش برای رونق کسب و کار به این معنی نیست که آن را جدی نگیرید. بلکه باید متن آگهی های خودتان را خوب و کامل بنویسید و کپی کاری هم نکنید.
نکته ای که وجود دارد تبلیغات در اینترنت همیشه به صرفه است و ارزش این را دارد که روی آن وقت بگذارید. البته باید نکاتی را رعاتی کنید که تبلیغات موفق و تبلیغات پربازدید داشته باشید. بسیاری از افراد حتی برای نوشتن آگهی های خودشان هم وقت نمی گذارند. تبلیغ در اینترنت باید خوب نوشته شود. اگر هزینه کنید و آگهی ویژه ثبت نمائید که بهتر است. در غیر اینصورت حداقل برای نوشتن متن آگهی های خودتان وقت بگذارید. افراد وقتی در سایت های مختلف آگهی شما را می بینند اگر متن را خوب نوشته باشید متقاعد می شوند که با شما تماس بگیرند و از شما خرید کنند. اگر یکی دو خط نوشته باشید که فایده ندارد. بنابراین از نکات مهم در تبلیغات اینترنتی این است که اگهی های خودتان را خوب بنویسید. از کپی کاری پرهیز کنید و مثلا تبلیغی که در سودایران ثبت کرده اید را در یک سایت دیگر کپی نکنید.
در بسیاری از موارد هم می توانید در سایت هایی که به صورت تخصصی در یک زمینه خاص فعالیت دارند تبلیغ بدهید. مثلا اگر در زمینه تدریس خصوصی فعالیت می کنید سایت ایران مدرس www.IranModares.com سایت بسیار خوبی است. اگر کار تدریس ریاضی انجام می دهید سایت www.Tadris-Riazi.com برای تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی بسیار سایت خوبی است. در زمینه کنکور سایت ایران کنکور www.IranKonkur.com گزینه خوبی است و یا اگر مثلا در زمینه خدمات یا فروش تجهیزات برق صنعتی فعال هستید سایت www.Istgahebargh.com را در نظر داشته باشید. خلاصه اینکه علاوه بر سایت های عمومی تبلیغات اینترنتی مانند سودایران در زمینه های مشخصی هم سایت هایی به صورت تخصصی فعالیت دارند که برای درج تبلیغ شما می تواند مناسب باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی