سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان سودایران

در سایت سودایران می توانید به صورت رایگان اگهی و تبلیغات اینترنتی ثبت کنید و سود کسب و کار خودتان را افزایش دهید.

سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان سودایران

در سایت سودایران می توانید به صورت رایگان اگهی و تبلیغات اینترنتی ثبت کنید و سود کسب و کار خودتان را افزایش دهید.

سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان سودایران

سایت سودایران www.soodiran.com یکی از بهترین سایتهای آگهی و تبلیغات ایران است که امکانات زیادی برای معرفی کسب و کارها و تبلیغات کالا و خدمات دارد. با درج تبلیغات در سودایران می توانید تعداد مشتریان و درآمد کار خودتان را افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

نکات مهم و کلیدی برای داشتن تبلیغات رایگان اینترنتی پربیننده در این بخش ارائه شده است. ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

1- اگر ساکن تهران نیستید و یا تبلیغ شما برای ارائه کالا و خدمات در شهر خاصی است حتما در عنوان آگهی اسم شهر مورد نظر را ارائه کنید تا افراد ساکن آن شهر آگهی شما را پیدا کنند.
2- اگر در تهران خدمات خودتان را در محله مشخصی ارائه می کنید، در عنوان آگهی اسم محله مورد نظر را ارائه نمائید. به عنوان مثال عنوان تهیه غذا در ونک می تواند مناسب باشد.
3- آگهی های خودتان را برای کاربران بنویسید و به گونه ای متن تبلیغات را بنویسید که کاربران را قانع کند ولی در عین حال نیم نگاهی به گوگل هم داشته باشید. در این زمینه این مقاله را مطالعه کنید.
4- تبلیغات اینترنتی در سودایران (هیمن سایت) رایگان است ولی رایگان بودن آن نباید باعث شود این نوع تبلیغ را دست کم بگیرید. میزان نتیجه گرفتن شما از تبلیغات اینترنتی با میزان جدی گرفتن آن توسط شما نسبت مستقیم دارد.
5-
برای داشتن تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی پربیننده می توانید در همین سایت آگهی خودتان را ویژه کنید. آگهی های ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و بیشتر در معرض دید کاربران قرار می گیرد.
6- اگر می خواهید آگهی ها و تبلیغات پربازدید و پربیننده ای داشته باشید، آگهی های خودتان را برای گوگل بهینه بنویسید. در این زمینه این مقاله را مطالعه کنید. بعضی از کاربران انبوهی از کلمات کلیدی را در متن آگهی تکرار می کنند. این کار از نظر گوگل مناسب نیست و شامل جریمه خواهد شد. آگهی های خودتان را به صورت طبیعی برای مشتریانتان بنویسید و در آنها اطلاعات خوب و مفیدی را ارائه نمائید. میزان فروش شما ارتباط مستقیم با تعداد حقایقی دارد که در متن آگهی ارائه می کنید. مطمئن باشید اگر متن شما از نظر کاربران ارزشمند باشد از نظر گوگل هم ارزشمند تشخیص داده خواهد شد و بازدید بالایی می گیرد. برای کاربران آگهی بنویسید و نه برای گوگل.
7- برای داشتن آگهی و تبلیغات پربازدید می توانید آگهی خودتان را در همین سایت ویژه کنید. آگهی های ویژه مستلزم پرداخت هزینه است ولی در عوض در صفحه اصلی سایت و در تمامی صفحات داخلی سایت سودایران بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهد شد. آگهی های ویژه اعتبار بالاتری دارد و بازدید بیشتری می گیرد.

چگونه در سایت تبلیغات رایگان در اینترنت، تبلیغات موفق ثبت کنم؟ اگر می خواهید در تبلیغات و تبلیغات اینترنتی موفق باشید و تبلیغات پرفروشی داشته باشید، در مرحله اول باید در یک سایت معتبر تبلیغ کنید. سایت سودایران یکی از برترین سایتهای در این زمینه است. در ادامه باید تبلیغات اینترنتی را جدی بگیرید و برای آن وقت بذارید. رایگان بودن تبلیغات در اینترنت نباید باعث شود آن را کم اهمیت فرض کنید. به اندازه ای که تبلیغات در اینترنتی و سایتهای تبلیغات اینترنتی را جدی بگیرید از آن جواب می گیرید. برای نوشتن آگهی های خودتان وقت بذارید. اگر می خواهید به صورت رایگان در تبلیغات اینترنتی موفق باشید، حداقل باید برای آن زمان بذارید. آگهی های کپی و تکراری ثبت نکنید. در همین سایت روزانه افرادی آگهی های تکراری خودشان را بارها و بارها درج می کنند. هر چند که این آگهی ها در سودایران تایید نمی شود ولی اگر تایید هم بشود برای آگهی دهندگان فایده ای ندارد. تبلیغات تکراری و کپی شده از نظر گوگل کم اهمیت است و در نتایج آن نمایش داده نمی شود. خودتان بهتر می دانید وقتی تبلیغات شما موفق و پرفروش خواهد بود که در نتایج جستجوی گوگل جایگاه خوبی داشته باشد. آگهی های تکراری و کپی شده دردی از شما دوا نمی کند. مطلب دیگر اینکه آگهی های خودتان را طولانی بنویسید. هر کدام از آگهی های شما باید حداقل 300 کلمه باشد تا از نظر گوگل اسپم نباشد. در ضمن هر چه توضیحات بیشتری بدهید احتمال فروش را افزایش می دهید و کاربران هم بهتر متقاعد می شوند از شما خرید کنند. میزان فروش بستگی به تعداد حقایقی دارد که در متن آگهی بیان می کنید.





پس افرادی اگهی شما را می بینند که در جستجوی خدمات یا محصولات شما هستند و به احتمال زیاد مشتری شما می شوند. در تبلیغات رادیو و تلویزیون آگهی و تبلیغات شما به هزاران و میلیونها نفر نشان داده می شود ولی اکثریت آنها در جستجوی کالا و خدمات شما نیستند و یا مشتریان بالقوه شما نمی باشند. اکثر آگهی های تراکتی هم که دور انداخته می شود. بنابراین اگر در کار و تجارت خودتان و در کسب و کاری که دارید می خواهید موفق شوید فرصت درج آگهی و تبلیغات در اینترنت و در سایتهای تبلیغات رایگان اینترنتی مانند سایت (سودایران) را از دست ندهید. البته باید آگهی و تبلیغات خودتان را خوب بنویسید و مداومت داشته باشید (مقاله تبلیغ موثر - چگونه تبلیغات موثری داشته باشیم؟ را مطالعه کنید). در صورت امکان آگهی خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. آگهی های ویژه در صفحه اصلی سایت و بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده می شوند.
عبارتهای کلیدی: سایت تبلیغات رایگان، سایت تبلیغات رایگان اینترنتی، تبلیغات در سایت معتبر و پربیننده
اگر می خواهید تبلیغات اینترنتی پربیننده و پربازدید داشته باشید فقط درج اگهی در سایت معتبر و پربازدید کافی نیست. خودتان هم باید تبلیغات خودتان را خوب بنویسید. در مرحله اول باید عنوان خوب و مناسبی برای آگهی های خودتان در نظر بگیرید. اگر آگهی شما عنوان جذابی داشته باشد بین اگهی های مختلف بر روی تبلیغ شما کلیک می شود و در نتیجه بازدید بالایی می گیرد. فرض کنید در همین سایت شخصی از طریق جستجوی عبارت کلیدی فروش رتبه شرکت در گوگل وارد سایت شده است و 20 آگهی را مشاهده می کند. مسلما بر روی آگهی ای کلیک خواهد کرد که عنوان خوبی داشته باشد و عکس جذابی برای آن انتخاب شده باشد. بنابراین عنوانها به مشابه دروازه های ورود برای آگهی کار می کنند. هر چه عنوان آگهی شما بهتر انتخاب شده باشد و جذابتر باشد، بازدید آگهی شما بیشتر شده و تبلیغات اینترنتی پربیننده خواهید داشت. عکس آگهی و تبلیغات شما هم برای داشتن تبلیغات پربازدید مهم است. در عنوان آگهی خودتان مهمترین کلمات کلیدی خودتان را جای دهید.


منبع: سودایران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی