سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان سودایران

در سایت سودایران می توانید به صورت رایگان اگهی و تبلیغات اینترنتی ثبت کنید و سود کسب و کار خودتان را افزایش دهید.

سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان سودایران

در سایت سودایران می توانید به صورت رایگان اگهی و تبلیغات اینترنتی ثبت کنید و سود کسب و کار خودتان را افزایش دهید.

سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان سودایران

سایت سودایران www.soodiran.com یکی از بهترین سایتهای آگهی و تبلیغات ایران است که امکانات زیادی برای معرفی کسب و کارها و تبلیغات کالا و خدمات دارد. با درج تبلیغات در سودایران می توانید تعداد مشتریان و درآمد کار خودتان را افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

در این مقاله راهکارهایی برای داشتن بهترین تبلیغات تدریس خصوصی و جذب شاگرد بیشتر ارائه شده است. اگر می خواهید بهترین تبلیغات تدریس خصوصی را داشته باشید در مرحله اول باید در سایت های معتبر مانند www.divar.ir، www.iranmodares.com و .... تبلیغ خودتان را ثبت کنید و در مرحله دوم این روش را جدی بگیرید و برای نوشتن متن تبلیغ خودتان وقت بگذارید و مداومت به خرج دهید. ثبت آگهی تدریس ویژه به نسبت آگهی رایگان بازدهی بالاتری دارد. در ادامه توضیحات بیشتری ارائه می گردد.

پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر

انتخاب عکس خوب، مناسب و شیک برای تبلیغات تدریس: در کنار عنوان تبلیغات تدریس خصوصی شما، کاربران عکس شما را هم خواهند دید. بعضی از اساتید عکسی برای صفحه خودشان ثبت نمی کنند و بعضی دیگر عکسی را از اینترنت گرفته و قرار می دهند. ولی با اطمینان می توان گفت بهترین عکسی که می توانید قرار دهید یک عکس پرسنلی خودتان است. بهترین و شیک ترین عکسی که دارید را قرار دهید تا بازدید تبلیغ شما و متقاضیان کلاس های شما بیشتر شوند.

نوشتن متن تبلیغ کامل و قانع کننده: مواردی که تا به حال گفته شده است برای افزایش بازدید آگهی شما است. عنوان خوب، عکس مناسب و کلمات کلیدی باعث می شود آگهی شما بیشتر دیده شود. کاربران بعد از کلیک بر روی تبلیغ شما وارد متن تبلیغ می شوند. حال اینکه آیا این بازدیدها تبدیل به تماس و جذب شاگرد می شود یا نه تا حدود زیادی بستگی به این دارد که متن تبلیغ را چگونه نوشته باشد. باید متن تبلیغ تا جایی که ممکن است کامل و قانع کننده باشد.  اضافه کردن نظرات شاگردهای قبلی به متن تبلیغ بسیار موثر است و در جذب شاگرد مفید خواهد بود. قرار دادن فیلم نمونه تدریس، ثبت جزوه و خلاصه جزوه، آپلود کردن رزومه و مدرک تحصیلی و .... در سایت ایران مدرس ممکن است و به جذب شاگردهای بیشتر کمک می کند. باید برای نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی وقت گذاشت. متن تبلیغ هر چه کاملتر باشد بهتر است ولی باید مهمترین موارد را در پاراگراف اول قرار دهید.

باید برای نوشتن متن تبلیغات تدریس خودتان وقت بگذارید. همانطور که گفته شد، شخصی که می خواهد با یک معلم خصوصی خوب کلاس داشته باشد در حال حاضر به احتمال زیاد از گوشی یا لپ تاپ خودش برای جستجو در اینترنت استفاده می کند و تعداد خیلی زیادی از مدرسین را می بیند. شما خودتان را جای ایشان بگذارید. به کدام استاد و مدرس می تواند اعتماد نماید و از کجا باید بداند به کدام استاد اعتماد نماید. شما باید در متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان اعتماد سازی کنید. باید بهترین ویژگی های خودتان را بنویسید و سعی کنید صادقانه به تجارب مفید گذشته خودتان و رزومه قوی ای که دارید اشاره نمائید. در همین سایت ایران مدرس امکان ثبت رزومه و مدرک تحصیلی هم وجود دارد. می توانید در همین سایت برای دروس تدریسی خودتان فیلم نمونه تدریس هم قرار دهید. در هر صورت، با ارائه اطلاعات کامل سعی کنید اعتماد کاربران و متقاضیان کلاس خصوصی را جذب کنید.

ویژه کردن تبلیغات تدریس خصوصی: تبلیغ شما در ایران مدرس می تواند به دو صورت رایگان و ویژه قرار داده شود. آگهی های تدریس خصوصی ویژه در کل بازدهی بالاتری دارند و بیشتر دیده خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی عبارت هزینه تبلیغات تدریس خصوصی کلیک کنید. به عنوان مثال، اگر شما در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعالیت دارید و آگهی ویژه ثبت نموده اید، علاوه بر صفحه اصلی سایت و بخش تدریس خصوصی ایران مدرس، در کنار جزوه های فیزیک هم تبلیغ شما نمایش داده خواهد شد.

عنوان تبلیغ: در عنوان آگهی هم قول های خوبی بدهید. مواردی مانند "جلسه اول رایگان" ، "100 درصد تضمینی" ، " تضمین کیفیت تدریس" و .... بسیار مناسب هستند و در عنوان تبلیغ از آنها استفاده نمائید. در ضمن، در عنوان آگهی خودتان مهمترین افتخار یا افتخارات خودتان مانند "رتبه 102 کنکور" ، " دبیر رسمی با 20 سال سابقه تدریس" ، "دارای سابقه تدریس در دانشگاه" و ... را هم ذکر نمائید. اگر می خواهید بهترین تبلیغ با بازدهی بالا داشته باشید این موارد را در نظر بگیرید.

مستند حرف بزنید: بسیاری از مدرسین در متن آگهی تدریس خودشان می نویسند که 10 سال، 15 سال یا مثلا 20 سال سابقه تدریس دارند. اگر شما با ارائه مدرک و با مستندات کافی نشان دهید در کدام مدارس و آموزشگاهها تدریس کرده اید برای جذب شاگرد بسیار موثر خواهد بود. دقت کنید که مشکل اصلی متقاضیان تدریس خصوصی و والدین ایشان این است که نمی دانند از بین هزاران مدرسی که در اینترنت و در سایت هایی مانند همین سایت ایران مدرس حضور دارند به کدام استاد اعتماد کنند. آیا شما در تبلیغات تدریس خصوصی خودتان توضیحات و مدارک کافی ارائه نموده اید که این مشکل را برطرف نمائید؟

کلمات کلیدی: گزینه دیگری که امکان ثبت آن برای شما وجود دارد کلمات یا عبارت های کلیدی است. در بخش کلمات کلیدی سعی کنید عبارتهایی که مرتبط با دروس تدریسی شما است و می خواهید وقتی در گوگل جستجو شد تبلیغ شما برای آن موارد نمایش داده شود را ثبت کنید. البته در ایران مدرس شما هر درسی که در متن یا عنوان تبلیغ خودتان ذکر کنید هم برای شما در نظر گرفته خواهد شد و شما برای تمامی درسهایی که در متن و عنوان آگهی هم ذکر کرده اید به کاربران نمایش داده خواهید شد. اما در هر صورت، کلمات کلیدی هم به این منظور می تواند مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال، تعدادی از کلمات کلیدی که می توانید استفاده کنید به صورت زیر است. موارد زیر فقط مثال هایی هستند و شما به نسبت دروس تدریسی و شهر محل تدریس و ... خودتان می توانید عبارت های کلیدی خودتان را ثبت نمائید.

از وبلاگ ها، شبکه های اجتماعی و فروم ها به تبلیغ خودتان لینک دهید: از نظر موتور جستجوی گوگل به هر میزان از سایت های مختلف به یک صفحه لینک بیشتری داده شود آن صفحه اعتبار بیشتری دارد و در نتایج جستجوی گوگل جایگاه بهتر و بالاتری دارد. اگر می خواهید اعتبار صفحه تبلیغ خودتان را افزایش دهید از سایت های مختلف، وبلاگ خودتان، شبکه های اجتماعی و فروم ها و انجمن ها به صفحه خودتان لینک بدهید و صفحه تبلیغ خودتان را معرفی نمائید. ممکن است کاربران مستقیما هم از این سایت ها وارد صفحه تبلیغ شما شده و برای کلاس با شما تماس بگیرند.

به صورت مداوم روی تبلیغ خودتان کار کنید: سعی کنید هر زمانی که نکته مفیدی به نظرتان رسید به متن تبلیغ اضافه کنید. اگر اخیرا در مدرسه ای تدریس کرده اید آن را در متن تبلیغ بنویسید. اگر شاگردی دارید که مثلا همین هفته قبل در درس ریاضی 20 گرفته است به تبلیغ خودتان اضافه کنید. مدرک جدیدی که گرفته اید و یا هر افتخاری که اخیرا بدست آورده اید را اضافه کنید. به هر میزان متن تبلیغ شما کاملتر باشد بازدهی بالاتری دارد.

نظرات شاگردهای قبلی را ارائه دهید: شما اگر به مغازه ای مراجعه کنید که مشتریان قبلی آن مغازه قبلا از آن تعریف کرده اند و رضایت داشته اند با اطمینان خاطر بیشتری از آن مغازه خرید خواهید کرد. حتی ممکن است هیچ گزینه دیگری را در نظر نگیرید و مستقیم به همان مغازه بروید. برای خدمات تدریس خصوصی هم همینطور است. اگر شاگردهای قبلی شما از نحوه تدریس شما رضایت دارند بسیار خوب است که نظر ایشان را در متن تبلیغ خودتان قرار دهید. به این ترتیب متقاضیان جدید تدریس خصوصی با اطمینان بیشتری شما را انتخاب می کنند و جذب شاگرد بیشتری خواهید داشت. در صفحه اساتید امکان ثبت نظر مستقیم شاگردهای قبلی هم وجود دارد.

مطالعه کنید: 6 نکته بسیار مهم و کاربردی در رابطه با درج آگهی تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی