سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان سودایران

در سایت سودایران می توانید به صورت رایگان اگهی و تبلیغات اینترنتی ثبت کنید و سود کسب و کار خودتان را افزایش دهید.

سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان سودایران

در سایت سودایران می توانید به صورت رایگان اگهی و تبلیغات اینترنتی ثبت کنید و سود کسب و کار خودتان را افزایش دهید.

سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان سودایران

سایت سودایران www.soodiran.com یکی از بهترین سایتهای آگهی و تبلیغات ایران است که امکانات زیادی برای معرفی کسب و کارها و تبلیغات کالا و خدمات دارد. با درج تبلیغات در سودایران می توانید تعداد مشتریان و درآمد کار خودتان را افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰
در این بخش مطالبی در زمینه تبلیغات رایگان پربیننده و سایت آگهی معتبر و پربازدید و .... ارائه می گردد. در حال حاضر، یکی از بهترین روش های تبلیغات و بازاریابی درج آگهی رایگان در سایت های معتبر و پربازدید است. پتانسیلی که آگهی اینترنتی برای معرفی کسب و کار شما دارد هیچ نوع تبلیغاتی دیگری ندارد. در تبلیغات اینترنتی در عرض چند دقیقه می توانید آگهی و تبلیغات خودتان را بدون پرداخت هیچ هزینه ای ثبت نمائید. تبلیغات اینترنتی پربازده، مفید و موثر است. با ثبت تبلیغات در اینترنت، آگهی شما در کل نقاط کشور قابل مشاهده خواهد بود. تبلیغات اینترنتی گستردگی بسیار زیادی دارد. تبلیغات اینترنتی سریع و به صرفه است و در طول زمان اعتبار آگهی های شما کم نمیشود و بلکه بیشتر و بیشتر هم خواهد شد. برای حصول بشترین بازدهی درج آگهی رایگان در سایت های معتبر و پربازدید مهم است ولی در کنار آن باید قواعد ثبت آگهی و تبلیغات اینترنتی را هم به خوبی رعایت کنید. اگر در جستجوی سایت آگهی معتبر و پربازدید هستید فرصت درج اگهی در سایت سودایران را از دست ندهید.  سایت سودایران بازدید بالایی دارد و تا بهمن 95 بیش از 100000 آگهی در آن ثبت شده است.  سودایران از نظر گوگل بهینه بوده و برای افزایش فروش و رونق کسب و کار شما می تواند مفید و موثر باشد. برای فروش کالا و خدمات و افزایش سود کسب و کارتان در هر جای ایران،  فرصت درج اگهی در سایت سودایران را از دست ندهید.  در سایت سودایران تعداد آگهی هایی که می توانید ثبت نمائید نامحدود است. هر تعداد آگهی که مد نظر شما باشد می توانید در این وب سایت درج کنید. البته توصیه می شود که آگهی تکراری ثبت نکنید. ثبت آگهی های متفاوت و ثبت تعداد آگهی زیاد و متعدد به رونق کسب و کار و فروش کالا و خدمات شما کمک زیادی می کند. برای هر کدام از آگهی های خودتان تا 10 عکس می توانی انتخاب نموده و به این ترتیب کالا و خدمات و محصولات خودتان را به بهترین شکل ممکن معرفی نمائید. برای هر کدام از آگهی های خودتان می توانید 10 کلمه کلیدی انتخاب نمائید و به ایندکس شدن بهتر تبلیغ خودتان توسط گوگل کمک کنید.
ثبت اگهی و تبلیغ در سایت سودایران کاملا رایگان است. تنها در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه نموده و بازدهی آن را افزایش دهید. تنها هزینه ای که برای ثبت تبلیغ در سایت سودایران باید بپردازید زمانی است که برای درج آگهی اختصاص می دهید.

حتما بخوانید: 15 پارامتر مهم برای ثبت آگهی رایگان پربازده

برای داشتن یک تبلیغات موفق سعی کنید مزایای کالا و خدمات خودتان را برای مشتریانتان توضیح دهید. به جای اینکه درباره خودتان حرف بزنید درباره مشتری حرف بزنید. بگوئید که استفاده از کالا و خدمات شما چه مزایایی برای مشتری دارد. چرا محصول شما بهترین گزینه برای مشتری است. با خرید کالا و خدمات شما مشتری چخ چیزهایی را بدست خواهد آورد. در عنوان آگهی و در متن آگهی بر روی مهمترین مزیت محصول و خدمات خودتان تاکید کنید. خصوصا عنوان آگهی بسیار مهم است. اگر عنوان آگهی را خوب بنویسید و کاری کنید که بر روی تبلیغ شما کلیک کنند نصف بیشتر مسیر را رفته اید. بهترین ویژگی محصول و خدمات خودتان که بیشترین فایده را برای مشتری دارد در عنوان آگهی بیاورید و آن را بولد کنید. در متن آگهی می توانید سایر مزایای کالا وخدمات خودتان را به صورت لیست ارائه دهید.
آگهی و تبلیغات خودتان را به صورت مداوم به روز رسانی کنید. با به روز رسانی آگهی ها و تبلیغات خودتان؛ تاریخی که در جزئیات آگهی شما به کاربر نشان داده می شود نیز به روز شده و کاربران از به روز بودن آگهی شما و از اینکه می توانند با شما تماس بگیرند مطمئن خواهند بود. در ضمن آگهی های به روز شده در بین آگهی های رایگان بالاتر نمایش داده شده و بیشتر دیده خواهند شد.
گروه بندی مناسب برای تبلیغ خودتان انتخاب نمائید. حتما برای تبلیغ خودتان گروه مناسبی انتخاب نمائید. چون، به عنوان مثال، اگر در زمینه تهیه غذا فعالیت دارید و آگهی خودتان را در گروه خدمات اداری ثبت کنید مسلما تبلیغ شما شانس کمی برای دیده شدن توسط افرادی دارد که در جستجوی مراکز تهیه غذا هستند. آگهی های متعدد ثبت کنید. هر چه تعداد آگهی های (البته غیر تکراری) بیشتری داشته باشید، شانس شما برای دیده شدن و جذب مشتری بالاتر خواهد رفت. هر روز یک آگهی ثبت کنید و به تدریج بازخورد آن را خواهید دید.
عنوان آگهی یا آگهی های خودتان را جذاب و گیرا بنویسید. عنوان آگهی خودتان را به گونه ای بنویسید که هم کلمات اصلی مورد نظر شما را شامل شود و هم در بین آگهی هایی که مشابه آگهی خودتان است کاربر را ترغیب کند که بر روی آگهی و تبلیغ شما کلیک نماید.
کلمات کلیدی در ایندکس شدن بهتر و سریعتر آگهی های شما توسط گوگل موثر است: انتخاب کلمات کلیدی باعث می شود، تبلیغ و آگهی شما در صفحات آرشیوی تشکیل شده در سایت سودایران در کنار آگهی های مشابه آگهی خودتان هم نمایش داده شده و در نتیجه هم توسط بازدید کنندگان بیشتری دیده خواهد شد و هم توسط موتورهای جستجو از جمله گوگل بهتر و سریعتر ایندکس می گردد. بنابراین برای آگهی و تبلیغات خودتان حتما کلمات کلیدی مناسب انتخاب کنید. برای انتخاب کلمات کلیدی از گوگل کمک بگیرید. عنوان آگهی خودتان را در گوگل جستجو کنید و در ادامه پیشنهادهایی که گوگل در پایین صفحه ی جستجو ارائه می کند را به عنوان کلمات کلیدی آگهی خودتان در نظر بگیرید.

بهترین سایت تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی با بازدید بالا و بازدهی عالی

آگهی های متعدد ثبت نمائید: درج آگهی های متعدد مزایای فراوانی دارد. از طرفی، به عنوان مثال، اگر شما 20 آگهی ثبت کنید، ممکن است از بین این 20 آگهی یکی از آگهی های شما به صورت بسیار موثر توسط گوگل ایندکس شده و در صفحه اول نتایج آن ارائه گردد (اتفاقی که برای بعضی از کاربران سایت سودایران افتاده است). از طرف دیگر هر چه تعداد آگهی های شما در سایت سودایران بیشتر باشد، کاربران با جستجوی آگهی ها، احتمال اینکه یکی از آگهی های شما را مشاهده کنند افزایش می یابد. در ضمن، وقتی شما آگهی های متعدد ثبت می کنید، عناوین مختلف و متن های متفاوتی برای آنها انتخاب می کنید و کاربران مختلف با درخواستها و سلایق مختلف وقتی در گوگل کلمات متفاوتی را جستجو می کنند، ممکن است به سمت هر کدام از آگهی های شما هدایت شوند و احتمال جذب مشتری شما بیشتر و بیشتر می گردد.
آگهی تکراری درج نکنید: اگر می خواهید هر آگهی ای که ثبت می کند برای شما مفید و موثر باشد، از درج آگهی های کپی شده و آگهی های تکراری خودداری نمائید. بسیاری از کاربران به صورت روزانه فقط تعداد محدودی آگهی را از یک سایت به سایت دیگر کپی می کنند. این کار فایده ای ندارد. برای ثبت آگهی جدید در هر روز، بیشتر از 15 دقیقه وقت لازم ندارید. کافی است بدون کپی کردن آگهی های قبلی، دوباره از اول با یک جمله بندی متفاوت آگهی خود را بنویسید. می توانید هر روز یکی از محصولات خود را معرفی کنید و یا اگر محصولات متنوعی ندارید و در زمینه خاصی کار می کنید، کار خود را با جملات متفاوت و یا به شکل دیگری توضیح دهید. برای انتخاب عنوان آگهی و متن آن خلاقیت به خرج دهید و هر روز آن را به شکل متفاوتی بنویسید. وقتی تعداد آگهی هایتان افزایش یافت، می توانید چند آگهی را با هم ترکیب کرده و یک آگهی جدید بسازید. ثبت آگهی رایگان اینترنتی و تبلیغات مجانی موثر

اگر در عنوان آگهی خودتان انتظاری را در کاربر ایجاد کرده اید متن آگهی هم باید در همان راستا باشد و دقیقا انتظار کاربر را برآورده کند. از طرف دیگر عنوان آگهی یا آگهی های شما باید جذاب باشد و در بیننده انگیزه ایجاد کند تا بر روی آن کلیک نماید. به عنوان مثال عنوان "فروش کفش در تهران" نمی تواند عنوان خوبی باشد ولی عنوان "فروش کفش با قیمت مناسب و تضمین کیفیت در کل تهران" کاملا جذاب است. عنوان آگهی و تبلیغات مانند دروازه ورود آن است و اکثر کاربران فقط عنوان آگهی شما را می بینند. برای داشتن تبلیغات رایگان اینترنتی پربیننده باید این مورد را حتما مد نظر قرار دهید. کاربران معمولا در صفحه ای از سایت (سودایران) یا سایتهای دیگر آگهی شما را مشاهده می کنند که آگهی های مشابه دیگری هم در کنار تبلیغ شما وجود دارد. اگر عنوان آگهی شما جذاب نباشد، به جای اینکه بر روی تبلیغ شما کلیک شود بر روی آگهی دیگری کلیک خواهد شد.

منبع: سودایران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی