سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان سودایران

در سایت سودایران می توانید به صورت رایگان اگهی و تبلیغات اینترنتی ثبت کنید و سود کسب و کار خودتان را افزایش دهید.

سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان سودایران

در سایت سودایران می توانید به صورت رایگان اگهی و تبلیغات اینترنتی ثبت کنید و سود کسب و کار خودتان را افزایش دهید.

سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان سودایران

سایت سودایران www.soodiran.com یکی از بهترین سایتهای آگهی و تبلیغات ایران است که امکانات زیادی برای معرفی کسب و کارها و تبلیغات کالا و خدمات دارد. با درج تبلیغات در سودایران می توانید تعداد مشتریان و درآمد کار خودتان را افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

تبلیغات رایگان اینترنتی پربیننده و پربازدید - اگر می خواهید تبلیغات اینترنتی پربیننده و پربازدید داشته باشید فقط درج اگهی در سایت معتبر و پربازدید کافی نیست. خودتان هم باید تبلیغات خودتان را خوب بنویسید. در مرحله اول باید عنوان خوب و مناسبی برای آگهی های خودتان در نظر بگیرید. اگر آگهی شما عنوان جذابی داشته باشد بین اگهی های مختلف بر روی تبلیغ شما کلیک می شود و در نتیجه بازدید بالایی می گیرد. فرض کنید در همین سایت شخصی از طریق جستجوی عبارت کلیدی فروش رتبه شرکت در گوگل وارد سایت شده است و 20 آگهی را مشاهده می کند. مسلما بر روی آگهی ای کلیک خواهد کرد که عنوان خوبی داشته باشد و عکس جذابی برای آن انتخاب شده باشد. بنابراین عنوانها به مشابه دروازه های ورود برای آگهی کار می کنند. هر چه عنوان آگهی شما بهتر انتخاب شده باشد و جذابتر باشد، بازدید آگهی شما بیشتر شده و تبلیغات اینترنتی پربیننده خواهید داشت. بر روی لینک زیر کلیک کنید:


ثبت تبلیغات رایگان پربیننده


عکس آگهی و تبلیغات شما هم برای داشتن تبلیغات پربازدید مهم است. در عنوان آگهی خودتان مهمترین کلمات کلیدی خودتان را جای دهید. مثلا اگر در زمینه هدایای تبلیغاتی فعالیت دارید حتما در عنوان آگهی عبارت هدیه تبلیغاتی، گیفت تبلیغاتی و .... را داشته باشید و به آن کلمات و عبارتهایی مانند ارزان، قیمت مناسب، قیمت رقابتی، بهترین قیمت، تضمین قیمت مناسب، بهترین کیفیت، تضمین کیفیت، جدیدترین مدل سال، خدمات پس از فروش و .... را اضافه کنید. تبلیغات خودتان را برای کاربران و مشتریان بنویسید ولی نیم نگاهی هم به گوگل داشته باشید. هر چه متن آگهی شما کاملتر باشد و قانع کننده تر، هم برای کاربران و برای جذب مشتری بهتر خواهد بود و هم از نظر گوگل اعتبار بالاتری خواهد داشت. برای نوشتن آگهی پربازده از نظر گوگل حتما مقاله درج تبلیغات موفق و پربازدید رایگان از نظر گوگل را مطالعه نمائید.
برای آگهی و تبلیغ خودتان عکس یا تصویر انتخاب کنید. یک تصویر بهتر از صدها نوشته منظور شما را می‌رساند. تصاویر را با دقت و کاملا مرتبط با متن آگهی انتخاب کنید. برای فروش لوازم و اموال مانند آپارتمان، اتومبیل، کامپیوتر، پوشاک و ... شخصا از آنها عکس دیجیتال تهیه کنید. ارسال عکسهایی که منحصرا برای یک آگهی تهیه شده است، تاثیر بسیار بیشتری از عکسهای آماده دارد. در سایت سودایران برای هر آگهی (حتی آگهی های رایگان) می توانید 10 عکس انتخاب کنید.
برای آگهی خودتان کلمات کلیدی مناسبی انتخاب کنید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر آگهی شما توسط موتورهای جستجو کمک می کند. کلمات کلیدی عبارتهایی هستند که مرتبط با آگهی شما بوده و متقاضیان آگهی شما ممکن است برای پیدا کردن تبلیغ شما در گوگل از این کلمات یا عبارات استفاده کنند. در سایت سودایران برای هر آگهی می توانید 10 کلمه کلیدی انتخاب کنید.


نوشتن یک متن کامل و قانع کننده برای آگهی: اگر مطابق آنچه در مرحله قبل گفته شد، عنوان خوبی برای آگهی و تبلیغ خودتان انتخاب کرده باشید، بازدید کننده بر روی آگهی شما کلیک می کند. حال اگر متن خوبی برای آگهی خودتان نوشته باشید، بازدید کننده با شما تماس هم خواهد گرفت و ممکن است به یکی از مشتریان شما تبدیل شود. بنابراین سعی کنید، متن آگهی خودتان را تا جایی که می توانید کامل و قانع کننده بنویسید. متن آگهی را کامل بنویسید. آگهی های با متن بسیار کوتاه از نظر گوگل اسپم به حساب آمده و ایندکس نمی شوند. در بهترین حالت، اگر این آگهی ها ایندکس هم بشوند، در نتایج جستجوی گوگل در نتایج اولیه نشان داده نمی شوند. ضمنا هر چه متن آگهی خودتان را کاملتر بنویسید، کلماتی که مرتبط با کسب و کار و یا کالا و خدمات شماست بیشتر در متن آگهی تکرار شده و این خود باعث می شود کاربران مختلف که با عبارتهای مختلفی در موتورهای جستجوی در جستجوی کالا و خدمات شما هستند به سمت آگهی شما هدایت شوند.
خلاقیت در نوشتن متن و عنوان آگهی: همانطو که گفته شد تعداد اگهی های خودتان را افزایش دهید. در نوشتن عنوان و متن آگهی خلاقیت به خرج دهید. عناوین مختلفی که فکر می کنید مورد جستجوی کاربران و متقاضیان کالا و خدمات شما است را انتخاب نموده و با هر کدام از انها یک آگهی درج کنید. آگهی تکراری ثبت نکنید. آگهی هایی را که در یک سایت ثبت کرده اید به همان شکل به سایتهای دیگر منتقل نکنید چون اصلا برای شما فایده ای ندارد. گوگل و موتورهای جستجوی دیگر همچون یاهو و بینگ متن های تکراری را تشخیص داده و در نتایج جستجوی خودشان این متن های تکراری را نمایش نمی دهند. پس اگر می خواهید آگهی های شما موثر، پربازده و مفید باشد، آگهی های جدید خودتان را از نو بنویسید. یا چند آگهی قبلی را با هم ترکیب کنید و یک آگهی جدید بسازید.
آگهی های خودتان را پخش کنید. یکی از بهترین راهکارها برای افزایش اعتبار آگهی های شما از نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل این است که لینک آگهی خودتان را در سایت و یا وبلاگ خودتان قرار دهید. اگر در وب سایت حاضر آگهی یا آگهی هایی دارید در سایت یا وبلاگ خودتان نیز لینک آن را قرار دهید. در ضمن، یک راهکار خوب دیگر هم پخش کردن لینک آگهی های خودتان در شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک است. اعتبار آگهی و تبلیغ شما با پخش کردن بیشتر لینک آن در شبکه های اجتماعی و سایتها و وبلاگهای دیگر افزایش می یابد و در نتیجه آگهی شما در نتایج گ.گل بیشتر نمایش داده شده و در نهایت با شما تماس بیشتری گرفته خواهد شد.
برای ثبت آگهی پربازده و مفید در اینترنت موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- آگهی خودتان را در سایتهای معتبر اگهی و تبلیغات اینترنتی (مانند همین سایت: سودایران) ثبت نمائید.

2- عنوان آگهی خودتان را جذاب بنویسید. در عنوان آگهی خودتان مهمترین ویژگیهای کالا و خدمات خودتان را بنویسید.

3- اگر ساکن شهر دیگری غیر از تهران هستید، در عنوان اگهی اسم شهر خودتان را ذکر کنید. مثلا بنویسید "فروش آپارتمان 200 متری در تبریز"

4- مهمترین ویژگی و مزیتهای کالا و خدمات خودتان را در عنوان آگهی ارائه دهید.

5- از عنوانهای خیلی کوتاه مانند "فروش فوری" استفاده نکنید. چون هم از نظر گوگل معنی خاصی ندارد و هم کسی روی آن کلیک نمی کند. مثلا بنویسید: فروش فوری پژو 206 صفر اقساط

6- عنوان آگهی و تبلیغات خودتان را مهیج و ترغیب کننده بنویسید.

7- در عنوان آگهی و متن آگهی از کلمات مثبت استفاده نمائید.

نکات تکمیلی برای ثبت تبلیغاتی اینترنتی موفق و پربازده و پرفروش: اگر می خواهید در تهران و استان تهران و یا هر جای ایران تبلیغات اینترنتی رایگان و یا ویژه موفقی داشته باشید، در مرحله اول باید تبلیغات خودتان را در یک سایت معتبر و پربازدید مانند سایت (سودایران) ثبت کنید. تبلیغات اینترنتی به نسبت همه ی انواع آگهی و تبلیغات دیگر پربازده تر و به صرفه تر است. با ثبت اگهی در سایت سودایران تبلیغات شما نه تنها در کل تهران بلکه در کل ایران قابل مشاهده خواهد بود. به عنوان مثال شما اگر لوازم یدکی خودرو به فروش می رسانید از کل ایران می توانید مشتری داشته باشید. بنابراین با ثبت آگهی در سایت سودایران و با درج تبلیغات اینترنتی در تهران می توانید از کل کشور مشتری جذب کنید. چه نوع تبلیغات دیگری این گستردگی را دارد. یا به عنوان مثال اگر خدمات سرویس کولر یا پکیج در محدوده سیدخندان را انجام می دهید با ذکر کلمه سید خندان در عنوان آگهی خودتان افرادی که در آن محدوده ساکن هستند به راحتی از طریق گوگل تبلیغات شما را پیدا کرده و با شما در تماس خواهند بود. خلاصه اینکه تبلیغات اینترنتی هم برای جذب مشتری از کل کشور و هم برای جذب مشتری حتی در یک محله می تواند مفید باشد. در صورت امکان تبلیغات خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. عنوان آگهی های خودتان را خوب و جذاب بنویسید. از عنوان های کلی پرهیز کنید. مثلا عنوان آگهی "فروش فوری" مناسب نیست. ولی "فروش فوری آپارتمان دو خواب در ونک با قیمت مناسب" خیلی خوب است. کاربرا باید با توجه به عنوان آگهی متوجه شود متن آگهی در چه زمینه ای است. برای داشتن تبلیغات اینترنتی موفق در تهران متن آگهی خودتان را هم خوب و کامل بنویسید. میزان فروش تبلیغات شما نسبت مستقیم با تعداد حقایقی دارد که در متن آگهی ارائه می کنید. مهمتر از همه ی موارد ذکر شده، تبلیغات خودتان را برای گوگل و همچنین کاربران بهینه بنویسید. حتما این مقاله را در زمینه تبلیغات موفق گوگل مطالعه کنید.

نظرات (۳)

  • بیژن نیک فر
  • فروش زمین های ویلایی وهتل آآبارتمان مازندران بخش گهرباران ساری در حریم شصت متری دریا

     🔥صفر تا صد پروژه های گازرسانی را به ما بسپارید🔥
    گروه مهندسی گازرسانی تابان با بیش از ۴۰ سال سابقه  و با بهره گیری از نیروهای حرفه ای  در زمینه ی گازرسانی و آتش نشانی آماده همکاری و عقد قرارداد با سازندگان محترم می باشد
    1.اجرای کامل پروژه های گازرسانی مسکونی و تجاری و صنعتی
    2. اجرای کامل تاسیسات آتش نشانی و اطفا حریق به همراه تاییده آتش نشانی
    3.اخذ مجوز های سازمان نظام مهندسی 
    4.اشتراک پذیری های شرکت گاز 
    5.بازدید و مشاوره رایگان
    6.شرایط پرداخت ویژه
    7.نمایندگی فروش محصولات بوتان و ایران رادیاتور
    بازدید و مشاوره رایگان 
    مشهد تقاطع خیام و فردوسی

    09339632838_05137643941

    It's great that you are getting thoughts from this post as well as from our discussion made here.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی