در این بخش در رابطه با تبلیغات اینترنتی پربیننده و پربازدید و افزایش فروش و مشتریان بیشتر مطالبی ارائه می گردد. اگر می خواهید در رابطه با عوامل موثر بر تبلیغات رایگان اینترنتی پربیننده اطلاعات کسب کنید مقاله عوامل موثر بر تبلیغات اینترنتی رایگان پربیننده را بخوانید. برای کسب اطلاعات در زمینه نحوه افزایش فروش با آگهی اینترنتی مقاله چگونه در آگهی اینترنتی موفق باشیم و بیشتر بفروشیم؟ و به منظور مطالعه در زمینه چگونگی درج تبلیغات موفق از نظر گوگل مقاله تبلیغات اینترنتی پربیننده با به خدمت گرفتن گوگل را بخوانید. دانلود رایگان کتاب دانلود رایگان کتاب تبلیغات اینترنتی موفق و پرفروش هم برای موفقیت در تبلیغات اینترنتی می تواند مفید و موثر باشد.
اگر می خواهید آگهی های شما خوراک گوگل باشد و در نتایج جستجوی آن بالاتر از آگهی های سایر رقبا نمایش داده شود، مقاله تبلیغات اینترنتی رایگان پربیننده: تبلیغ بهینه گوگل یا درج تبلیغات موفق و آگهی بهینه از نظر گوگل
را مطالعه کنید. در اصل خود گوگل در راهنمایی هایی که ارائه می کند بیشتر
بر روی رضایت کاربران تاکید دارد. یعنی توصیه خود گوگل این است که اگر می
خواهید متن آگهی ایی که می نویسید پربیننده باشد و گوگل آن را به کاربران
بیشتر نمایش دهد، تبلیغ خودتان را به گونه ای بنویسید که کاربر پسند باشد.
به عبارت دیگر برای کاربران مطالب و آگهی ها را بنویسید و نه فقط برای
اینکه در گوگل رتبه خوبی بگیرد. گوگل در سالهای اخیر بسیار هوشمند شده است و
به سختی می توان آن را دور زد. مثلا اگر شما بخواهید در زمینه ثبت شرکت
آگهی ثبت کنید و در متن آگهی خودتان دهها بار عبارتهای مرتبط مانند ثبت شرکت
در تهران، رتبه بندی شرکت، خرید و فروش شرکت و .... را تکرار کنید، گوگل
این را تشخیص داده و برای چنین آگهی ای نمره منفی در نظر می گیرد. چون به
هر حال کاربران از دیدن چنین متنی چیزی گیرشان نمی آید و متنی که به این
ترتیب نوشته شده است رضایت کاربران را در نظر ندارد.
نکته دیگری که در
رابطه با متن آگهی کامل وجود دارد این است که برای بازدید کنندگان هم چنین
متنهایی بیشتر تاثیرگذار است. درست است که تبلیغات پربیننده داشتن خوب است
ولی مهمتر از ان این است که چند درصد از افرادی که آگهی شما را می بینند با
شما برای دریافت خدمات و یا خرید محصولات تماس می گیرند. به هر میزان
حقایق بیشتری را در متن آگهی ارائه کرده باشید و بهتر و مستندتر توضیح داده
باشید که کالا یا خدمات شما چه مزیتهایی برای مشتریان دارد بهتر فروش
خواهید کرد و تعداد تماسهایی که با شما گرفته می شود بیشتر خواهد بود.
بنابراین تبلیغات اینترنتی را جدی بگیرید و متن آن را کامل و قانع کننده
بنویسید تا هم برای کاربران موثرتر باشد و هم از نظر گوگل اعتبار بالاتری
داشته باشد. نکات دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که در عنوان
آگهی هم از کلمات کلیدی مرتبط با کار خودتان استفاده کنید. برای تبلیغ
خودتان عکس انتخاب کنید تا در نتایج جستجوی عکس گوگل هم شانس حضور داشته
باشید. به آگهی خودتان از شبکه های اجتماعی، فروم ها و انجمن ها، سایت ها و
وبلاگها لینک بدهید تا در نتایج جستجوی گوگل جایگاه خوبی بدست اورید. آگهی
های خودتان را از نو بنویسید و کپی کاری نکنید تا نتیجه خوبی بگیرید. - مطالعه کنید: درج تبلیغات موفق و آگهی بهینه از نظر گوگل
اگر می خواهید تبلیغات
اینترنتی رایگان پربیننده و موفق داشته باشید باید ثبت آگهی در اینترنت را
جدی بگیرید. میزان بازدهی و اثر گذاری این نوع تبلیغات برای شما بستگی به
این دارد که خودتان به چه میزان تبلیغات اینترنتی را جدب گرفته اید. بعضی
از افراد این نوع تبلیغات را جدی نمی گیرند چون رایگان و کم هزینه است. تنها به نوشتن یکی دو
آگهی اکتفا نکنید. آگهی های متعددی ثبت کنید و برای نوشتن هر آگهی وقت
بگذارید. آگهی های خودتان را کپی نکنید. هر چه تعداد آگهی های بیشتری داشته
باشید احتمال اینکه یکی از آن آگهی ها بازدید بالایی بگیرد و کاملا برای
کار شما موثر باشد بسیار بیشتر خواهد شد.
تعداد آگهی های زیادی
ثبت کنید ولی به هر حال برای هر آگهی متن منحصر به فرد خودش را بنویسید.
متن آگهی و تبلیغ شما اگر می خواهید پربیننده و موفق باشد نباید متن خیلی
کوتاهی باشد. حداقل متن آگهی های شما باید 300 کلمه باشد. در متن آگهی به
کاربران و مشتریان خودتان اطلاعات کاملی بدهید. کالا یا خدمات خودتان را به
صورت کامل معرفی نمائید. بنویسید که چرا خدمات و یا محصولات شما برای
کاربران مزیتهای زیادی دارد و به نسبت رقیب هایتان چه امکانات اضافه تری به
کاربران می دهید. در مورد خودتان در متن آگهی کمتر حرف بزنید و بیشتر در
مورد این توضیح دهید که محصولات شما چه مزایایی برای مشتریان دارد. کلمات
کلیدی مهم مرتبط با خدمات و محصولات خودتان را مشخص کنید و به صورت ماهرانه
در متن آگهی استفاده نمائید. بعضی از افراد تعداد زیادی کلمه کلیدی را در
انتهای آگهی ردیف می کنند. این روش، روش خوبی نیست و از نظر گوگل روش منسوخ شده ای است که نه تنها باعث نمی شود آگهی شما در نتایج گوگل جایگاه بهتری داشته باشد بلکه برای آن ضرر هم دارد. در عنوان آگهی
عبارتهای کلی مانند فروش فوری، بهترین قیمت و ... را استفاده نکنید.
کاربران بر روی آن کلیک نخواهند کرد چون نمی دانند متن اگهی شما دقیقا در
چه زمینه ای است. در ضمن در صورتی آگهی شما برای گوگل هم ارزشمند خواهد بود
و در نتایج ان در جایگاه بالاتری نمایش داده خواهد شد که در عنوان آگهی
کلمات کلیدی مرتبط با کار و حرفه خودتان را استفاده کرده باشید. آگهی های
متعددی ثبت کنید و در عنوان آگهی های خودتان از کلمات کلیدی مرتبط با کالا و
خدمات خودتان استفاده نمائید و برای هر آگهی عنوان خوب و جذابی بنویسید تا
تبلیغات شما پربازدید و پربیننده باشد.
برای آگهی های خودتان
عکس انتخاب نمائید. وقتی آگهی و تبلیغات شما عکس دارد در نتایج جستجوی
گوگل که برای عکس می باشد و بسیاری از کاربران از طریق عکس جستجو می کنند
نمایش داده شده و بازدید آن بالاتر خواهد رفت. در ضمن عکسها به جذابتر شدن
آگهی شما کمک می کند و از بین آگهی های مختلف کاربر ترجیح می دهد بر روی
تبلیغ شما کلیک کند و از این طریق هم بازدید آگهی شما باز هم افزایش می
یابد.
برای داشتن آگهی و تبلیغات پربازدید می
توانید آگهی خودتان را در همین سایت ویژه کنید. آگهی های ویژه مستلزم
پرداخت هزینه است ولی در عوض در صفحه اصلی سایت و در تمامی صفحات داخلی
سایت سودایران بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهد شد. آگهی های
ویژه اعتبار بالاتری دارد و بازدید بیشتری می گیرد.
دانلود رایگان کتاب تبلیغات اینترنتی موفق و پرفروش
ثبت آگهی و تبلیغات رایگان در سایتهای معتبر اینترنتی می تواند در کسب و کار شما تحول ایجاد کند. برای رسیدن به این هدف و برای افزایش درامدتان باید آگهی اینترنتی را جدی بگیرید. بسیاری از افراد اگر بخواهند در روزنامه و یا در یک مجله تبلیغ ثبت نامیند، چون قرار است هزینه ی بالایی پرداخت کنند، ان تبلیغ را خیلی جدی می گیرند و برای نوشتن متن تبلیغ و انتخاب عکس و ... وقت زیادی را اختصاص می دهند. ولی نوبت به تبلیغات اینترنتی که می رسد، چون رایگان است و یا هزینه آن به نسبت پایینتر است اصلا آن را جدی نمی گیرند و وقت زیادی را برای نوشتن متن تبلیغ، انتخاب عکس، کلمات کلیدی و ... در نظر نمی گیرند. اگر می خواهید از آگهی و تبلیغات اینترنتی در سایتهای معتبر نتیجه بگیرید پس در ابتدای کار آن را جدی بگیرید. اتفاقا اگر در این زمینه خوب عمل کنید، به نسبت سایر روشها بسیار بازدهی بالاتری هم خواهد داشت. بسیاری از شرکتهای بزرگ برای ثبت تبلیغات در اینترنت و معرفی کالا و خدمات خودشان در اینترنت کارمند استخدام کرده اند و این کارمند فقط کارش ثبت آگهی است. البته متاسفانه بسیاری از آنها آموزشهای لازم را ندیده اند و فقط آگهی های تکراری را از سایتی به سایت دیگر کپی می کنند. ولی به هر حال، اختصاص دادن یک کارمند برای ثبت تبلیغات در اینترنت خود نشان دهنده مهم بودن و موثر بودن این نوع بازاریابی است.
منبع: سودایران